Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:De middengroep zonder kinderen, de 2000 netto inkomens, maak je borst maar nat...........
Pmall schreef:Werkelozen kunnen ook gaan nadenken na ze 100 keer zijn afgewezen om een eigen onderneming te starten.
ceasario schreef:russel schreef:De middengroep zonder kinderen, de 2000 netto inkomens, maak je borst maar nat...........
Gewoon kinderen gaan maken..voor je eigen toekomst..!!
komen er banen vrij en snijdt het mes aan twee kanten.anders hebben jullie over 35 jaar een Echt probleem
en zijn het de kinderen van de "buitenlanders" die jullie moeten onderhouden:D
ceasario schreef:[ Afbeelding ]
De PvdA maakt de dienst uit van wie gaat met wie, tenzij Wilders weer terug mag komen voor de VVD.
Marocje schreef:[Ik heb het wat proberen te volgen, maar dit snap ik dus niet? VVD is toch de grootste partij, dus die heeft toch eerste keus?
ceasario schreef:Marocje schreef:[Ik heb het wat proberen te volgen, maar dit snap ik dus niet? VVD is toch de grootste partij, dus die heeft toch eerste keus?
Maar de pvda stelt de eisen en niet Rutte,anders gaat het niet door. en zal Rutte naar Wilders moeten om een meerderheid te krijgen..
Marocje schreef:Maar waarom dan? Waarom stelt de grootste partij niet de eisen? (niet dat ik het erg vind hoor, zat te dubben om PvdA te stemmen, maar ik begrijp het alleen niet?)
Mjetterd schreef:_Marinke_ schreef:VVD en PvdA hadden elkaar toch niet uitgesloten om mee samen te gaan werken? Ik hoop dat we dan D66 en CDA erbij in hebben, lijkt mij dan prima.
Ik had inderdaad ook gehoord dat beide partijen niet samen wouden werken.
VVD-CDA-D66 lijkt mij ook goed
Mjetterd schreef:_Marinke_ schreef:VVD en PvdA hadden elkaar toch niet uitgesloten om mee samen te gaan werken? Ik hoop dat we dan D66 en CDA erbij in hebben, lijkt mij dan prima.
Ik had inderdaad ook gehoord dat beide partijen niet samen wouden werken.
VVD-CDA-D66 lijkt mij ook goed