Polivy schreef:Ik heb er één! Ik heb er één! Ik heb er één!![]()
![]()
Wow, dat ging best snel! Vanmorgen aangemeld.
Ik nog altijd wachtend op mijn soldaatje..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Citaat:I'm not sure if I am sending this to the right email, but I just wanted to thank
your organization for attempting to remember a soldier in Iraq.
I was adopted by three ladies from your organization and received emails from them
to which I responded to all. I was also adopted by a church group back home. After
the initial introduction and a couple of emails, I was soon dismissed and never
received a single package or card, from either the ladies or the church. Not a
problem, I get that all the time, used to it by now. I was in Iraq since January
and if it had not been for my husband sending one, and a long time friend who sent
me two care packages, I would not have received any items that I needed and
could not find where I was stationed. I cannot even imagine how young soldiers away
from home for the first time that are being forgotten feel. I am alot older and can
dismiss alot, but can they? I'm sure maybe the ladies got caught up with other
things but to adopt a soldier, ask what is needed, then dismiss them is not very
nice and I'm surprised that all three of my "angels"
forgot me. Yes, I do feel a little hurt and dismissed by this, but then like I
said, I'm used to it.
Once again, I do not blame the organization, you mean well. My unit fortunatly came
home last month safe and sound so I am now back with my family and back to work. I
just wanted you to be aware that others may also have been or are being
overlooked and hope that measures are taken so that they do not feel like they are
all along and forgotten.
Thank you for all you do for our troops. God bless.
SGT M_San_87_ schreef:Zo'n soldaat geeft zijn naam niet voor niks op . Hij/zij wil dus graag brieven, kaarten e.d. ontvangen.
Je moet er rekening mee houden dat deze mensen, wanneer ze op missie zijn, in oorlogsgebied zitten, dus niet zoals wij in een huis met straatnaam en huisnummer, maar vaak onder barre omstandigheden, met weinig tot geen mogelijkheid om op internet te komen (en als ze dat wel kunnen, gaan familie en vrienden uiteraard voor), ze werken hele dagen/nachten, het is geen 9 to 5 job en ze moeten altijd paraat kunnen zijn, dus wanneer ze kunnen slapen, zullen ze slapen, wanneer ze tijd hebben om te schrijven, zullen ze eerst hun familie en vrienden schrijven. Misschien hoor je nooit iets van ze, misschien iedere week of een keer per maand/half jaar/jaar.
Zoals ik al zei, dit is geen pen-pal site, maar je moet het zien als vrijwilligerswerk. Je steekt een soldaat een hart onder de riem, geeft ze een kans te ontsnappen aan de realiteit waar ze in zitten, te lachen en te horen dat je erg blij bent met wat ze doen. Bijvoorbeeld.
Mensen die denken een leuke vriend over te houden aan dit soort dingen, moeten zich misschien even achter de oren krabben en bedenken of ze zich dan niet beter kunnen inschrijven bij een pen-pal website.
Ik weet niet wat je moet doen als een soldaat niet bij je past. Hij geeft aan dat hij aan producten behoefte heeft en als je die niet kan geven, moet je dat ook gewoon zeggen. Eventueel neem je contact op met de organisatie om te zien wat zij kunnen doen, het moet wel leuk blijven en je geen handen vol geld kosten.
Over het algemeen zijn de soldaten heel erg blij met een brief of een kaart.
Houdt dit in gedachten.
jamiroquai schreef:Minogue, kun je niet een bericht via het forum zoeken? Anders even met een webmaster overleggen.
Mister01 ik zou gewoon nog eens een berichtje sturen en om een bevestiging vragen, misschien is het niet aangekomen, Dat was bij mij ook zo.
Bij de openingspost van het HK topic kun je info vinden over verzenden. De verzendkosten staan ook ergens in het topic vermeld. ( Nu nog op de een na laatste pagina geloof ik, maar het gaat daar snel!)
Mister01 schreef:Polivy schreef:Dat zou ik doen ginouque.
Mister, kun je ook niet uit het adres opmaken waar hij is?
ik kan er helemaal niks uit opmaken, wat letters en cijfers, maar heb echt geen idee waar het voor moet staan.
Polivy schreef:Mister01 schreef:
Jammer. Ik heb een adres waar niet alleen losse cijfers en letters op stonden. Denk dat je dan moet wachten op een antwoord.
jamiroquai schreef:Als je zo'n raar adres hebt, heb je misschien wel een heel apart en belangrijk iemand, met een code adres of zo......
Mijn sodaat zit op een vliegveld, dan gaat de post lekker snel!