secricible schreef:wat een ongelooflijke idioot is die burgemeester zeg... Komt nauwelijks uit zijn woorden, bovendien houdt hij zichzelf zo de hand boven het hoofd...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VDB schreef:Hij zal zijn functie nu vast heel zwaar vinden: Burgemeester zijn daar....secricible schreef:wat een ongelooflijke idioot is die burgemeester zeg... Komt nauwelijks uit zijn woorden, bovendien houdt hij zichzelf zo de hand boven het hoofd...
_Nicky schreef:Buh, ook wij moesten de ramen en deuren sluiten (Sliedrecht). Eind van de middag waaide het ook deze richting uit.![]()
Hopelijk kunnen ze de brand gauw blussen, maar dat zal helaas niet meer lukken ben ik bang.
Zinia schreef:Hmm ik hoorde het net pas, ik las het op internet na maar toen ik de TV aanzette zag ik op geen enkele zender een onderbrekende nieuwsflash op de Nederlandse tv (Ned 1,2,3 en RTL) :S
Die is er net wel op geweest las ik, maar toch... is het niet meer belangrijk
Je zou er maar wonen zeg! 400.00 liter kankerverwekkende stoffen!! Dat is een nationale ramp!
Mogen de landen straks wel geld naar ons doneren om dit allemaal weer op te ruimen.
En worden er straks ook mensen en dieren geboren met misvormde ledematen of krijgen mensen massaal kanker. (oké dat is meestal met radioactieve straling, maar giftige stoffen, chemicaliën en al die kankerverwekkende stoffen kunnen nooit goed voor een mens zijn)
Spannend voor de mensen die er in de buurt wonen!