Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:De moeder heeft zelfs al een aantal keer eerder verteld dat haar dochter graag liegt en een rijke fantasie heeft. Dan zou ze nu toch ook haar conclusies moeten trekken lijkt mij..
russel schreef:Hier is het boekverslag, leuk om te lezen voor de mensen die het boek niet hebben gelezen.
http://www.scholieren.com/boekverslagen/27788
Citaat:Daar zegt de leiding dat ze last heeft van een PTSS (post traumatisch stress syndroom) Daarvoor met ze behandeld worden bij een psychiater. Maria mist India en haar eigen therapeute Bindi.
Citaat:III Opnieuw naar India
In april 2007 is het dan weer zover. Ze vliegt opnieuw naar India. Ze wordt herenigd met Liz en Bindi, maar ze zit nu wel in een veel minder mooi huis en de stad is ook niet zo leuk als Trichy. Ze moet weer lessen geven aan gehandicapte kinderen. Toch verveelt ze zich dood en ze gaat dan haar belevenissen met Manou opschrijven in het boek Echte mannen eten geen kaas.” Ze kan nog niet vermoeden dat dit een bestseller zou worden. Ze schrijft 106 A4-tjes en heeft het hele verhaal nooit meer helemaal teruggelezen. (beweert ze)
Missy123 schreef:Maar waarom is zei nou uiteindelijk toch naar India gestuurd.
Blijkbaar niet om uit die scene van 4 jaar in de ban van een loverboy te ontsnappen als het verhaal grotendeels gelogen blijkt te zijn...
Missy123 schreef:Maar waarom is zei nou uiteindelijk toch naar India gestuurd.
Blijkbaar niet om uit die scene van 4 jaar in de ban van een loverboy te ontsnappen als het verhaal grotendeels gelogen blijkt te zijn...
RandyOrton25 schreef:Missy123 schreef:Maar waarom is zei nou uiteindelijk toch naar India gestuurd.
Ja ik snap ook niet zo goed waarom dat niet hier in nederland kon
het lijkt mij sterk dat manou bij elke therapeut een mannetje had rond lopen
of dat elke therapeut een mannetje van hem is.
Roxxiejj schreef:Belachelijk..... Echt.. Onbeschrijvelijk..
Heb van MM beide boeken gelezen en dit kan naar mijn idee gewoon niet verzonnen zijn. Ze beschrijft het gewoon echt alsof ze er zelf bij was. En dan zou het verzonnen zijn? Ook de emoties wat er bij hoorden maar bij haar waren 'uitgeschakelt'? Nee... Denk dat die journalist in geldnood zat en een tip heeft verzonnen....
Unwritten schreef:Echte mannen eten wel kaas.
Daarin gesprekken met Maria, gesprekken met de organisatie en gesprekken met begeleiders
Unwritten schreef:Het india project was ook niet legaal. Er konden geen vergunningen komen, waardoor alles wat daar mis ging niet bij politie oid gemeld kon worden.
Daarnaast schijnt Marias begeleider haar gesteund te hebben in het hebben van sex met personen daar.