Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krips schreef:Daar gaat het niet om. Dat heb ik ook al eerder tegen iemand gezegd. Het gaat hier om een landelijk beleid. Een beleid dat in heel Nederland moet werken. Dat jij nare ervaringen hebt zegt niets over de hele samenleving.
Borg schreef:Ik heb ook nare ervaringen met bepaalde groepen Nederlanders waar geen kleurtje aan zit...... Maakt mij niet uit of je pimpelpaars ziet met een streepje erdoor, we hebben ons allemaal fatsoenlijk te gedragen.
Gek genoeg heb ik als blonde, vrouwelijke docent eigenlijk nooit autoriteitsproblemen, of ze nu allochtoon of autochtoon zijn.
Misschien omdat ik iedereen gelijk benader?
Onassa schreef:Krips schreef:Daar gaat het niet om. Dat heb ik ook al eerder tegen iemand gezegd. Het gaat hier om een landelijk beleid. Een beleid dat in heel Nederland moet werken. Dat jij nare ervaringen hebt zegt niets over de hele samenleving.
Voor wie is dit antwoord?
Elco, het zou je sieren om niet zo op de man te spelen, Heino heeft haar mening en blijft ten aller tijden netjes, wil jij dat ook blijven??
Citaat:Nee omdat je alleen maar naar cijfertjes uit je boekje kan kijken..Maar levens ervaring ho maar..
Borg schreef:Dat denk ik ook en mijn uitstraling is aan de ene kant wel zelfverzekerd, maar zeker niet wantrouwig.
Mensen gaan tegenwoordig het gesprek niet eens meer aan, maar vellen meteen een oordeel. Wat dat betreft vind ik die laatste reclame van sire of zo over omgaan met aardige mensen grappig en herkenbaar.
Politici als Wilders, maar ook Verdonk vind ik zo´n wantrouwige uitstraling hebben. Alsof ze tekortgedaan worden.
Heino schreef:Ik begrijp opzich wel dat wanneer je meerdere nare ervaringen hebt dat je dan ook een slechter beeld krijgt van bepaalde groepen. Maar dan is het nog altijd belangrijk naar feiten te kijken ben ik van mening, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Kijk liever naar de oorzaken van die problemen, als je de oorzaken weet zullen oplossingen ook veel effectiever zijn.
Heino schreef:Heino schreef:Dat zeg ik ook nietMaar denk je dat je een deel van de problemen rondom criminaliteit en Marrokanen oplost met uitzetten, immigratiestop en moskeeën bouwverbod???
En denk je dat er de voorstellen als immigratiestop, en uitzetten er überhaupt door komen in de kamer?
En denk je niet dat het een goede reden heeft dat andere partijen weinig tot niets waarmaken? Misschien omdat je dit soort problemen nou eenmaal niet 1-2-3 oplost?
MamboBeach?
MamboBeach schreef:Toch proberen het 1 en ander te matigen, zeker niet te laten groeien.