Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Teddy321 schreef:De andere partijen sluiten daar de ogen voor en vinden alles maar discriminatie.
Waarop baseer je dit?
_sparta_ schreef:Bij deze stemwijzer zou ik PVDA of D66 willen stemmen. Ik ben volgens deze test niet duidelijk links of rechts. Toch weet ik zeker dat het die 2 nu juist niet worden.
Teddy321 schreef:Zodra er in de kamer hard op gezegt wordt dat er wel veel criminaliteit voorkomt onder bepaalde bevolkingsgroepen, roept het kabinet direct dat dat discriminatie is! Vanuit de regering lijkt het wel of de sympathie voor de allochtonen is. Kij naar wat er in Gouda is gebeurd, een stel Marrokaanse relschoppers kregen geld toe voor een feestje.....werkelijk te gek voor woorden.
Heino schreef:Teddy321 schreef:Zodra er in de kamer hard op gezegt wordt dat er wel veel criminaliteit voorkomt onder bepaalde bevolkingsgroepen, roept het kabinet direct dat dat discriminatie is! Vanuit de regering lijkt het wel of de sympathie voor de allochtonen is. Kij naar wat er in Gouda is gebeurd, een stel Marrokaanse relschoppers kregen geld toe voor een feestje.....werkelijk te gek voor woorden.
"het kabinet" zijn toch niet alle partijen die in de kamer zitten???
Teddy321 schreef:Dat zeg ik toch ook niet? Wat ik probeer over te brengen, is dat de stemming onder de bevolking een extra duwtje krijgt van de politiek. Ik ben bang dat ze daar bij de verkiezingen voor zullen bloeden.
Heino schreef:Teddy321 schreef:Weet je wat Heino, laat maar. Dit valt onder muggenzifterij
Nee, niks geen muzzenzifterij. Jij zit af te geven op alle partijen behalve Wilders. Als ik dan door ga vragen ben ik een muggenzifter. Ja vast
_sparta_ schreef:Bij deze stemwijzer zou ik PVDA of D66 willen stemmen. Ik ben volgens deze test niet duidelijk links of rechts. Toch weet ik zeker dat het die 2 nu juist niet worden.