Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Ik denk dat straks de belangrijke debatten op tv (vlak voor de verkiezingen) heel veel doen. Jan Marijnissen kwam daar in 2006 telkens heel sterk uit. Ik ben bang dat Kant dit niet gaat lukken. Ze ziet er verder wel goed uit.![]()
sarabande schreef:Toekie schreef:Ik denk dat straks de belangrijke debatten op tv (vlak voor de verkiezingen) heel veel doen. Jan Marijnissen kwam daar in 2006 telkens heel sterk uit. Ik ben bang dat Kant dit niet gaat lukken. Ze ziet er verder wel goed uit.![]()
KiWiKo schreef:Nou ik kijk het altijd wel hooren toch ben ik van mening dat Wilders zo hier en daar behoorlijk de spijker op de kop tikt
KiWiKo schreef:dat hoeft ook niet.......... maar hij kaart wel spelende issues aan...... dingen waar de gevestigde orde graag de kop voor in het zand wil steken![]()
dus hij slaat nog steeds de spijker op de kopHij kan dat nooit oplossen, dat snapt iedere jan boerenlul wel mag ik hopen....... maar hij maakt het wel bespreekbaar
Lovely schreef:Het debat tussen Bos en Rutte bij Nova was wel vermakelijk en ik moet wel toegeven dat Bos daar een beetje sterker uitkwam dan Rutte.
sarabande schreef:ze hebben er jaren keihard samen voor gewerkt
sarabande schreef:De anderen die je noemt hebben het zelf verprutst.
sarabande schreef:Vanmiddag op de radio een interview met een tevreden mens. Fijne wijk waar hij woont, mooi groen erin, fijn huis, leuke buren.
Niets te klagen, leuke activiteiten in de buurt
Waar gaat u op stemmen
PVV, de anderen moeten eens geprikt worden![]()
Realiseert u zich dat die activiteiten, de bibliotheek etc etc dan veel minder gaat worden
Nee dat had hij nog nooit van gehoord![]()
Het is gewoon een hype met als excuus de rest moet wakker gemaakt, maar de reden is ver te zoeken. Maar de kiezer heeft altijd gelijk zei de interviewster.
sarabande schreef:Teddy321 schreef:Als ik alle punten lees in hun programma, vraag ik me wel af wie dat gaat betalen??!!
Dat zouden meer mensen zich af moeten vragen.