16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:41

Opvoeding speelt ook zeker mee, maar niet iedereen komt uit een voorbeeldig gezin zonder problematiek.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:43

Ik heb net alle foto's gezien en ze ziet er gewoon heel mooi uit, prima dat ze dit durft te tonen!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:47

Miska schreef:
Opvoeding speelt ook zeker mee, maar niet iedereen komt uit een voorbeeldig gezin zonder problematiek.

Dan moet je daar de oorzaak zoeken en niet bij bladen zoals Playboy.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:49

ThePast03 schreef:
Miska schreef:

Dan moet je daar de oorzaak zoeken en niet bij bladen zoals Playboy.

Die zijn zeker niet de oorzaak, maar verbeteren de situatie ook niet.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:51

Miska schreef:

Ach kom, de Playboy heeft daar weinig mee te maken, die kopen die jonge meiden over het algemeen helemaal niet.
Verder kun je niet de hele wereld aanpassen omdat er een groepje meiden is die de werkelijkheid niet van de illusie kan onderscheiden en de zogenaamde bekende mensen als afgoden zien.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:52

ThePast03 schreef:
Miska schreef:

Ach kom, de Playboy heeft daar weinig mee te maken, die kopen die jonge meiden over het algemeen helemaal niet.
Verder kun je niet de hele wereld aanpassen omdat er een groepje meiden is die de werkelijkheid niet van de illusie kan onderscheiden en de zogenaamde bekende mensen als afgoden zien.

Nee duh!
Je begrijpt me wel.
Het is niet alleen de Playboy waar ik het over heb.

montiesmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:56

Hoe oud zou die Maassen eigenlijk zijn... hij wil meisjes van 25 in de Playboy; pedofielie misschien?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:57

Miska schreef:
Nee duh!
Je begrijpt me wel.
Het is niet alleen de Playboy waar ik het over heb.

Dan nog, er is een grote groep die er wel normaal mee kan omgaan en die werkelijkheid en fictie goed kan onderscheiden. Zou een beetje triest zijn als alles aangepast moet worden omdat er een groep is die er niet mee om kan gaan. Lijkt me een stuk handiger dat die groep hulp gaat zoeken.

Maar ik vind dit een beetje offtopic gaan, misschien handig om over dat onderwerp een nieuw topic te maken en dit topic gewoon over Patricia te houden?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:57

montiesmama schreef:
Hoe oud zou die Maassen eigenlijk zijn... hij wil meisjes van 25 in de Playboy; pedofielie misschien?

Hahahaha!
Pedo's zijn na de pubertijd niet meer geïnteresseerd in vrouwen hoor! ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:58

montiesmama schreef:

Volgens wiki is hij geboren op 8 december 1966, 43 jaar dus.

Maar zelfs mannen van 80 kijken zelfs graag naar meisjes van 25 jaar dat is vrij normaal hoor.

Opvallender vind ik dat ik toch heel veel lees dat een heleboel jonge mannen (van in de 20) het best zouden willen doen met Patricia :D

montiesmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 23:08

drieenveertig???? hij ziet er uit als zestig!!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 23:20

ThePast03 schreef:
montiesmama schreef:

Maar zelfs mannen van 80 kijken zelfs graag naar meisjes van 25 jaar dat is vrij normaal hoor.

Opvallender vind ik dat ik toch heel veel lees dat een heleboel jonge mannen (van in de 20) het best zouden willen doen met Patricia :D

Verbaast me niks, cougar is echt in tegenwoordig. Worden nu zelfs meer en meer cruises en vakanties rond gemaakt. Dus past patricia echt wel in de hype :P

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:05

ThePast03 schreef:
montiesmama schreef:

Ik vind dat niet zo gek. Mannen willen graag een aantrekkelijke vrouw in bed. En ondanks haar leeftijd is ze dat. Ze is mooi slank, heeft mooie borsten en billen heeft een mooie kop ze is knapper als een hele hoop twintigers hoor!

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:18

Ik weet niet of het al genoemd is, maar de eerste 2 pagina's kwam ik het niet tegen, dus kom er toch maar mee..

Hoe zit het met het schoonheidsideaal wat hierdoor voor vrouwen word bepaald? Daar wil ik mee zeggen: Dat een vrouw er op 60-jarige leeftijd nog zo goed uitziet (op een foto die mogelijk bewerkt kan zijn en met een lichaam dat mogelijk bewerkt kan zijn), zorgt er wel weer voor dat (oudere) vrouwen er van dromen om er zo uit te zien en dus een verkeerd beeld krijgen bij de realiteit. Vergelijkbaar met pubers en de modeindustrie.

Suzanne37

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:53

Het verschil is, denk ik, dat een oudere vrouw echt niet meer zo beinvloedbaar is als een puber.
Ze ziet er gewoon nog ontzettend goed uit voor haar leeftijd maar ik geloof niet dat andere oudere vrouwen daar nou een complex van krijgen.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 01:46

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 01:52

Suzanne37 schreef:
Het verschil is, denk ik, dat een oudere vrouw echt niet meer zo beinvloedbaar is als een puber.
Ze ziet er gewoon nog ontzettend goed uit voor haar leeftijd maar ik geloof niet dat andere oudere vrouwen daar nou een complex van krijgen.

Precies. ;)
Ik ben 47 en heb absoluut niet de neiging om er zoals Patricia uit te willen zien. Laat mij maar lekker puur natuur oud worden.

Maar daarom vind ik het nog wel heel mooi om te zien dat een 60-jarige vrouw er nog zo uit kan zien, daar krijg ik echt geen complex van. :D Ik gun het haar van harte.

Devaney2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:06

Theo heeft precies gezorgd voor wat Paay heel graag wilde: AANDACHT!

Zou mij niets verbazen dat het een stunt is geweest.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:37

Lottejulia schreef:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar de eerste 2 pagina's kwam ik het niet tegen, dus kom er toch maar mee..

Hoe zit het met het schoonheidsideaal wat hierdoor voor vrouwen word bepaald? Daar wil ik mee zeggen: Dat een vrouw er op 60-jarige leeftijd nog zo goed uitziet (op een foto die mogelijk bewerkt kan zijn en met een lichaam dat mogelijk bewerkt kan zijn), zorgt er wel weer voor dat (oudere) vrouwen er van dromen om er zo uit te zien en dus een verkeerd beeld krijgen bij de realiteit. Vergelijkbaar met pubers en de modeindustrie.

Rond die leeftijd moet je toch wel weten dat een verstoord zelfbeeld niet door commercie komt maar uit eigen onzekerheid.
En mocht je toch in een "Ik ben het centrum van het universum en daar heb ik alles voor over." spiraal zitten, je bent het waard, geef het geld er aan uit!
Gegarandeerd dat het een toevoeging aan je karakter schept.
Laat met vleeshaken de huid rekken tot je een tepel op je hoofd hebt en okselhaar onder je kin.
Je bent nu weer een meisje zonder schaamhaar, strak zijn is in!
Die foto's zijn dan wederom een luid applaus waard.
Ongeacht wat Theo er over zal blaten.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:55

montiesmama schreef:

Wat een onzin, op je 25e ben je toch gewoon een volwassen vrouw? Ik ben 25 en als een man van 43 op mij valt dan noem ik dat geen pedofilie hoor!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:57

montiesmama schreef:
drieenveertig???? hij ziet er uit als zestig!!!

Huh? Kijk jij naar dezelfde Theo als ik? ;(

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:06

kwa uitzicht ziet hij er nog vrij jong uit en kwa gedrag kan hij mee met de gemiddelde kleuter. :D
Heb de uitzending even bekeken en wat heb ik me geërgerd aan die vent :x Ben sowieso al geen fan van hem (hij's nogal vrouwonvriendelijk zeg ma :+ ) maar dat staaltje dat hij hier vertoonde.....

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:10

Ik vond die Theo echt irritant doen :@
En Patricia ziet er nog super goed uit voor der leeftijd dus ik vind het leuk dat ze in de playboy staat :D
Go Patricia :P

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:11

Zo hele topic doorgelezen

Theo was gewoon erg lomp.. Mening mag je hebben, maar je kan ook te ver gaan..

En Patricia? Top dat ze in de playboy staat, zijn mooie foto's. Niks over te zeggen.. Tuurlijk is er geshopt.. Maar dat word op elke foto gedaan...

En waarom zou ze het niet doen?
Ze is 60! ze heeft een top lijf! En daar is ze trots op (terrecht!)
En waar je trots op bent laat je toch graag zien?
Nou dat doet ze :)
Als je trots bent om goed te kunnen zingen? Laat je het toch ook graag horen :) (even vergelijkinkje ;) )

Wil je er niet naar kijken, koop je het blaadje niet simpel..

Devaney2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:14

De opmerking over necrofilie ging mij ook te ver. Maar verder maakte hij natuurlijk wel een heel goed punt dat Paay enorm onsmakelijk bezig is geweest bij Jensen door de sexuele voorkeuren van haar ex te bespreken terwijl ze een dochter samen hebben.

Daar vond ik Maassen toch juist wel heel scherp.