Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miska schreef:Die zijn zeker niet de oorzaak, maar verbeteren de situatie ook niet.
ThePast03 schreef:Miska schreef:Die zijn zeker niet de oorzaak, maar verbeteren de situatie ook niet.
Ach kom, de Playboy heeft daar weinig mee te maken, die kopen die jonge meiden over het algemeen helemaal niet.
Verder kun je niet de hele wereld aanpassen omdat er een groepje meiden is die de werkelijkheid niet van de illusie kan onderscheiden en de zogenaamde bekende mensen als afgoden zien.
Miska schreef:Nee duh!
Je begrijpt me wel.
Het is niet alleen de Playboy waar ik het over heb.
montiesmama schreef:Hoe oud zou die Maassen eigenlijk zijn... hij wil meisjes van 25 in de Playboy; pedofielie misschien?
ThePast03 schreef:montiesmama schreef:Hoe oud zou die Maassen eigenlijk zijn... hij wil meisjes van 25 in de Playboy; pedofielie misschien?
Volgens wiki is hij geboren op 8 december 1966, 43 jaar dus.
Maar zelfs mannen van 80 kijken zelfs graag naar meisjes van 25 jaar dat is vrij normaal hoor.
Opvallender vind ik dat ik toch heel veel lees dat een heleboel jonge mannen (van in de 20) het best zouden willen doen met Patricia
ThePast03 schreef:montiesmama schreef:Hoe oud zou die Maassen eigenlijk zijn... hij wil meisjes van 25 in de Playboy; pedofielie misschien?
Volgens wiki is hij geboren op 8 december 1966, 43 jaar dus.
Maar zelfs mannen van 80 kijken zelfs graag naar meisjes van 25 jaar dat is vrij normaal hoor.
Opvallender vind ik dat ik toch heel veel lees dat een heleboel jonge mannen (van in de 20) het best zouden willen doen met Patricia
sans6 schreef:http://thomasvv.nl/Patricia_paays_playboy_fotos.html
Betwijfel ook of alles echt is, maar ik mocht willen dat ik zo'n figuurtje had!
Suzanne37 schreef:Het verschil is, denk ik, dat een oudere vrouw echt niet meer zo beinvloedbaar is als een puber.
Ze ziet er gewoon nog ontzettend goed uit voor haar leeftijd maar ik geloof niet dat andere oudere vrouwen daar nou een complex van krijgen.
Lottejulia schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar de eerste 2 pagina's kwam ik het niet tegen, dus kom er toch maar mee..
Hoe zit het met het schoonheidsideaal wat hierdoor voor vrouwen word bepaald? Daar wil ik mee zeggen: Dat een vrouw er op 60-jarige leeftijd nog zo goed uitziet (op een foto die mogelijk bewerkt kan zijn en met een lichaam dat mogelijk bewerkt kan zijn), zorgt er wel weer voor dat (oudere) vrouwen er van dromen om er zo uit te zien en dus een verkeerd beeld krijgen bij de realiteit. Vergelijkbaar met pubers en de modeindustrie.