Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Joran wordt wel erg makkelijk veroordeeld hier en hij krijgt nog allerlei stoornissen opgeplakt ook. Dat hij afhankelijk is van zijn vader is toch niet zo vreemd, dat hoeft toch niet ziekelijk te zijn? Eerlijk gezegd ken ik genoeg mensen die nergens meer zouden zijn zonder hun ouders, maar of dat nou zo vreemd is?
Lovely schreef:Joran wordt wel erg makkelijk veroordeeld hier en hij krijgt nog allerlei stoornissen opgeplakt ook. Dat hij afhankelijk is van zijn vader is toch niet zo vreemd, dat hoeft toch niet ziekelijk te zijn? Eerlijk gezegd ken ik genoeg mensen die nergens meer zouden zijn zonder hun ouders, maar of dat nou zo vreemd is?
Jasmijn76 schreef:maar nee, nu is het joranvogeltje met een clusterB aan zn hoofd gevlogen en moeten ze nog maar zien dat ze hem vinden..nee, bij PRdeV gaat het niet om de misdrijf...maar om hoeveel kijkcijfers die heeft..zodat ik weer zn eigen ego kan strelen..welke catagorie valt hij eigenlijk??..egoistisch op zichzelf g.eilend mannetje??..
manzano schreef:Joran was idd een interessant gespreksonderwerp tijdens de colleges for.psychiatrie....... dat moet ik wel zeggen
Caroline1985 schreef:Het eerst dat in mij opkwam gister: Had hij nou nog maar even gewacht met zijn uitzending tot Joran daadwerkelijk een paar meiden over had laten komen. Dan was het zwart op wit geweest. Nu heeft hij uiteindelijk nog niets gedaan, alleen de voorbereidingen getroffen.
Hij heeft ze ook niet gedwongen dus dit schiet niet op..
Als Peter R. de Vries zich nu even in had kunnen houden en nog even had gewacht dan hadden ze hem waarschijnlijk echt kunnen pakken. En misschien wel zelfs in Thailand dan was hij er weer minder makkelijk vanaf gekomen..
Maar wat een misselijk ventje die Joran. En wat een doos die meid zeg die alles zat te vertellen op TV. Hoe kun je nu nog mee gaan een aantal keer met zo een crimineel?
manzano schreef:Eigenlijk idd dat hij onderzocht moet worden.
Je baseren op deze beelden heeft weinig zin. Het is een compilatie die een bepaald doel dienen en de niet-relevante gesprekken zijn eruit gehaald.
manzano schreef:Ach, het handelen van Joran was toch ook triest............ Hoop mooie praatjes, maar puntje bij paaltje kon hij geen meiden vinden die hij ook maar in de buurt van het vliegveld kon krijgen.
Zoveel stelde het nou ook weer niet voor
Hij vond het zelfs meer dan logisch dat dat meisje d'r school af wilde maken. Zegt ook wel wat.
katiavl schreef:manzano schreef:Eigenlijk idd dat hij onderzocht moet worden.
Je baseren op deze beelden heeft weinig zin. Het is een compilatie die een bepaald doel dienen en de niet-relevante gesprekken zijn eruit gehaald.
Kan de politie een verdachte dwingen tot een psychiatrisch/psychologisch onderzoek?
Dit vroeg ik me eigenlijk af.
Cyntje schreef:manzano schreef:Ach, het handelen van Joran was toch ook triest............ Hoop mooie praatjes, maar puntje bij paaltje kon hij geen meiden vinden die hij ook maar in de buurt van het vliegveld kon krijgen.
Zoveel stelde het nou ook weer niet voor
Hij vond het zelfs meer dan logisch dat dat meisje d'r school af wilde maken. Zegt ook wel wat.
Omdat meneertje dondersgoed wist dat ie zich met illegale praktijken bezig hield
Heeft ie meerdere malen gezegd en was ook meerdere malen bang dat PrdV hem weer in de val zou lokken... dus zo gek is het ook niet als ie de boot een beetje afhoudt
Denk dat hij zijn lesje na de actie van Patrick van der Eem toch wel meer op zijn hoede is voor mensen die hem willen helpen met zijn misselijkmakende praktijken!
manzano schreef:Je kan weigeren mee te werken........... Een geval als Joran zou hier waarschijnlijk naar het Pieter Baan Centrum gaan, maar ze kunnen je niet dwingen om mee te werken