Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_wijh schreef:Hoe kun jij er zo zeker van zijn dat het verhaal wel klopt...je zit nu wel allemaal 'vermoedens' dat het NIET waar is te schrijven....
Waar blijven de vermoedens dat het WEL klopt?
Miracle_ schreef:Waarom nog deze discussie? waarom niet gewoon wachten op "de uitslag" ....
nicole_wijh schreef:Miracle_ schreef:Waarom nog deze discussie? waarom niet gewoon wachten op "de uitslag" ....
Ja...denk dat wel dat ook beter kunnen doen....
Het gaat tenslotte alleen nog maar is het wel of niet waar....
Heino schreef:Stel dát die Ceriel het niet is geweest, die heeft dan ook geen leven meer :S
nicole_wijh schreef:Miracle_ schreef:Waarom nog deze discussie? waarom niet gewoon wachten op "de uitslag" ....
Ja...denk dat wel dat ook beter kunnen doen....
Het gaat tenslotte alleen nog maar is het wel of niet waar....
pubelia schreef:@ Miracel, ik had in zijn hyves iets gekrabbeld dat ik het niet netjes vind dat mensen allerlei niet zo'n vriendelijke woorden daar krabbelen en van alles en nog wat wensen, terwijl dat hij nog geen eens bekend heeft en het dus geruchten zijn...
crossmonster schreef:Heino schreef:Stel dát die Ceriel het niet is geweest, die heeft dan ook geen leven meer :S
Hij kan zijn onschuld bewijzen met een alibi, ik neem aan dat de politie ook het nummer wel kan natrekken van zo'n lang gesprek.
En er zijn hele mooie programma's die stemmen kunnen vergelijken, dus als hij onschuldig is, zijn dit zaken die hem vrij kunnen pleiten, of juist schuldig kunnen bevinden.
Heino schreef:Stel dát die Ceriel het niet is geweest, die heeft dan ook geen leven meer :S
wendy_x schreef:nou hij heeft toch aardig wat nagelaten bij de mensen!
bij giel en gerard is 1 van de ouders overleden door euthenasie.
dit rakelt dat wel weer op, en ik vind dat niet netjes.
pubelia schreef:@ Miracel, ik had in zijn hyves iets gekrabbeld dat ik het niet netjes vind dat mensen allerlei niet zo'n vriendelijke woorden daar krabbelen en van alles en nog wat wensen, terwijl dat hij nog geen eens bekend heeft en het dus geruchten zijn...
Miracle_ schreef:pubelia schreef:@ Miracel, ik had in zijn hyves iets gekrabbeld dat ik het niet netjes vind dat mensen allerlei niet zo'n vriendelijke woorden daar krabbelen en van alles en nog wat wensen, terwijl dat hij nog geen eens bekend heeft en het dus geruchten zijn...
Ja ik had ook wat neergezet.
Sommige vinden het zelfs een goede grap....
Citaat:Otto for president. Vette grap, heerlijk als je daar de media mee haalt.
Allemaal niet zo moeilijk doen. Er is nou eenmaal een bruut topic nodig om een brute grap uit te halen.
Mensen vergeten ook wel eens dat figuren zoals Beelen heerlijk liberaal en ideologisch overkomen maar ondertussen tonnen op de rekening hebben. Heb dr geen medelijden mee. Hij haalt zelf ook de slechtste grappen uit af en toe.
Daarnaast had dit ook een BNN joke kunnen zijn.
crossmonster schreef:Heino schreef:Stel dát die Ceriel het niet is geweest, die heeft dan ook geen leven meer :S
Hij kan zijn onschuld bewijzen met een alibi, ik neem aan dat de politie ook het nummer wel kan natrekken van zo'n lang gesprek.
ravellie schreef:Gisteren was dit onderwerp bij RTL boulevard!
En het gaat vrijwel zeker om een grap
De bewuste jongen heeft op zijn site zelfs een filmpje waarop hij dat liedje van coldplay speelt
Verder bevestigd zijn vader dat hij wel meer vreemde streken heeft, ze zijn het verder aan het onderzoeken
Maar naar grote waarschijnlijkheid ' een behoorlijk zieke grap'
En zoals het panel van RTL boulevard zei: 'niet grappig'......
ravellie schreef:De bewuste jongen heeft op zijn site zelfs een filmpje waarop hij dat liedje van coldplay speelt