Cer schreef:En waar liggen die dan?
Op de A2 zijn ze gedumpt. Levensgevaarlijk inderdaad de hele bende zo blokkeren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik denk ook dat je geen draagvlak creert doordat er gezegd wordt dat er geen draagvlak gecreerd wordt.
Als die dingen wegkunnen binnen no time (buiten dat je gewoon volgens mij geen snelweg mág blokkeren) wordt de stemming grotendeels gemaakt met hoe dit nieuws gebracht wordt.
En dat is al jaren zo, en dat is bij verschillende onderwerpen zo.. en mensen achter hun computer, radio of tv winden zich op... althans, dat is hoe de communicatie en de media nu lijkt te werken..
Spenk schreef:In no time weg? Ze worden in brand gestoken! Voor het gemeentehuis althans.
Cer schreef:Ah, niet chique..
(maar misschien ben ik, als stadse die regelmatig in de buurt van rellers en slopers zit, wat afgestompt.. het ziet er, op de brand na, verder nl redelijk netjes uitwaarmee ik het niet goedpraat, maar ik had echt stapels verwacht ofzo...
)
Anne_GTI schreef:Het moet en zal anders! Het referendum is het volk afgenomen. Massaal zij aan zij met de boeren gaan staan om NU in te grijpen in jaren wanbeleid. De zorg is belazerd, Groningen is belazerd, toeslagouders zijn belazerd, de politie is belazerd enz enz.
Het is klaar, de bezem moet erdoor. Die beloofde nieuwe politiek van D66 was ook een rad voor ogen draaien en mensen zijn erin getrapt.
DuoPenotti schreef:Anne_GTI schreef:Het moet en zal anders! Het referendum is het volk afgenomen. Massaal zij aan zij met de boeren gaan staan om NU in te grijpen in jaren wanbeleid. De zorg is belazerd, Groningen is belazerd, toeslagouders zijn belazerd, de politie is belazerd enz enz.
Het is klaar, de bezem moet erdoor. Die beloofde nieuwe politiek van D66 was ook een rad voor ogen draaien en mensen zijn erin getrapt.
![]()
Anne_GTI schreef:Het moet en zal anders! Het referendum is het volk afgenomen. Massaal zij aan zij met de boeren gaan staan om NU in te grijpen in jaren wanbeleid. De zorg is belazerd, Groningen is belazerd, toeslagouders zijn belazerd, de politie is belazerd enz enz.
Cer schreef:Loretta schreef:Dit soort protesten zien we normaal alleen in Frankrijk.
Volgens mij zijn er ergens in de afgelopen 2 jaar een paar keer wat winkels geplunderd en politieautos in de brand gestoken, hier in NL?