Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik kan sowieso niet echt geloven dat Poetin het vervelend vindt wat er allemaal gebeurd is.. Hij zal het ongetwijfeld niet fijn vinden maar hij heeft zo'n machtspositie dat hij ook wel weet dat hij tot op zekere hoogte onschendbaar is. Niemand wilt een oorlog beginnen met een land wat de grootste en enige distributeur is van zowel graan als gas in Europa.. Een druk op de knop en hij laat heel Europa deze winter lekker in de kou zitten.
kimberley12 schreef:Emmaa_ schreef:Ik kan sowieso niet echt geloven dat Poetin het vervelend vindt wat er allemaal gebeurd is.. Hij zal het ongetwijfeld niet fijn vinden maar hij heeft zo'n machtspositie dat hij ook wel weet dat hij tot op zekere hoogte onschendbaar is. Niemand wilt een oorlog beginnen met een land wat de grootste en enige distributeur is van zowel graan als gas in Europa.. Een druk op de knop en hij laat heel Europa deze winter lekker in de kou zitten.
Tja, en de Russen zijn ook de bok, als wij de geldkraan dichtdraaien....Want de miljonairs in Rusland, knijpen hem nu al....Dus het is eigenlijk 50/50
LadyMadonna schreef:Mwah, vanmorgen of gister bleek dan nl voor het grootste deel zelfvoorzienend is mbt gas. 85% komt uit Groningen! slechts 15% uit Rusland.
Emmaa_ schreef:Ik kan sowieso niet echt geloven dat Poetin het vervelend vindt wat er allemaal gebeurd is.. Hij zal het ongetwijfeld niet fijn vinden maar hij heeft zo'n machtspositie dat hij ook wel weet dat hij tot op zekere hoogte onschendbaar is. Niemand wilt een oorlog beginnen met een land wat de grootste en enige distributeur is van zowel graan als gas in Europa.. Een druk op de knop en hij laat heel Europa deze winter lekker in de kou zitten.
purny schreef:http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/producent-de-ruyter-dreigt-den-haag-met-claim
Deze al gezien? Hier gingen mijn nekharen van overeind staan.
kimberley12 schreef:Die moesten zich kapot schamen.....geen respect voor de situatie, in mijn ogen ben je dan een lafaard...
LovingTweety schreef:stefje schreef:Nee, ze woont -volgens de media- al een tijd in Voorburg:
'... dochter Maria, woonachtig in een penthouse in Voorschoten, bezoeken. Maria (27) heeft een relatie met de Nederlander Jorrit Faassen (33).'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... oten.dhtml
Haha niet voorburg, voorschoten. In de krimwijk...... Hier aardig om de hoek.
Veulen84 schreef:Nos.nl:
VS:raketsysteem bij grens Rusland
Rusland staat op het punt om enkele zware luchtafweersystemen af te leveren aan de separatisten in Oost-Oekraïne. Dat zegt het Amerikaanse ministerie van Defensie. Mogelijk gaan ze vandaag nog de grens over.
De luchtafweersystemen komen volgens het Pentagon steeds dichter bij de grens met Oekraïne. Het is volgens de Amerikanen niet duidelijk om welk type afweergeschut het gaat. Vlucht MH17 is vermoedelijk neergeschoten met een Buk-luchtdoelraketsysteem.
Rusland bestookt intussen stellingen van het Oekraïense leger met artillerie, zegt het Pentagon.
LadyMadonna schreef:Dit vind ik ook weer zoiets... Sorry, ik vertrouw Amerika niet... Die riepen ook als eerste dat ze bewijs hadden dat Rusland erachter zat. Wat niet waar was.
Dit zou ze erg goed uitkomen... Áls het waar is
SAKKIA schreef:Wilde net zeggen, dat er wapens naar de grens gaan is natuurlijk niks nieuws, dat gebeurd al zolang de oorlog daar aan de gang is.
Dat Amerika niet de moeite heeft genomen om anderen ook de informatie te geven en daarmee misschien de veiligheid van andere luchtbewegingen in gevaar gebracht heeft vind ik idd ook niet goed.
LadyMadonna schreef:De rouw auto's mochten ook alleen maar mercedessen en cadilacs zijn. D'r chauffeurs hebben een spoed trainging gehad hoe ze moeten staan enzo
stefje schreef:Nee, ze woont -volgens de media- al een tijd in Voorburg:
'... dochter Maria, woonachtig in een penthouse in Voorschoten, bezoeken. Maria (27) heeft een relatie met de Nederlander Jorrit Faassen (33).'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... oten.dhtml
anneliesdj schreef:LadyMadonna schreef:De rouw auto's mochten ook alleen maar mercedessen en cadilacs zijn. D'r chauffeurs hebben een spoed trainging gehad hoe ze moeten staan enzo
Ik las op internet dat Monuta dit geheel verzorgde en dat die personeel heeft wat speciaal opgeleid is voor dit soort ceremoniele optredens, ze werken ook vaak mee aan uitvaarten van het koninklijk huis.
R12312 schreef:SAKKIA schreef:Wilde net zeggen, dat er wapens naar de grens gaan is natuurlijk niks nieuws, dat gebeurd al zolang de oorlog daar aan de gang is.
Dat Amerika niet de moeite heeft genomen om anderen ook de informatie te geven en daarmee misschien de veiligheid van andere luchtbewegingen in gevaar gebracht heeft vind ik idd ook niet goed.
Wat dat betreft is dit wel een erg interessant stuk. Of het waar is weet ik natuurlijk niet: http://chanellodik.wordpress.com/2014/0 ... -gastblog/
anneliesdj schreef:LadyMadonna schreef:De rouw auto's mochten ook alleen maar mercedessen en cadilacs zijn. D'r chauffeurs hebben een spoed trainging gehad hoe ze moeten staan enzo
Ik las op internet dat Monuta dit geheel verzorgde en dat die personeel heeft wat speciaal opgeleid is voor dit soort ceremoniele optredens, ze werken ook vaak mee aan uitvaarten van het koninklijk huis.
PrizTwir schreef:purny schreef:http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/producent-de-ruyter-dreigt-den-haag-met-claim
Deze al gezien? Hier gingen mijn nekharen van overeind staan.
Nouja zeg!! Achterlijk