Olaf Kooij @OlafKooij 54 min. :
Respect tot in NY voor de speech van Frans Timmermans bij de VN. #MH17

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Dit vind ik ook weer zoiets... Sorry, ik vertrouw Amerika niet... Die riepen ook als eerste dat ze bewijs hadden dat Rusland erachter zat. Wat niet waar was.
Dit zou ze erg goed uitkomen... Áls het waar is
Cyella schreef:LadyMadonna schreef:Dit vind ik ook weer zoiets... Sorry, ik vertrouw Amerika niet... Die riepen ook als eerste dat ze bewijs hadden dat Rusland erachter zat. Wat niet waar was.
Ik geloof de Amerikanen ook niet meer tót ze met bewijs komen. Lekker de boel ophitsen voor hun eigen belang...
LadyMadonna schreef:Dit vind ik ook weer zoiets... Sorry, ik vertrouw Amerika niet... Die riepen ook als eerste dat ze bewijs hadden dat Rusland erachter zat. Wat niet waar was.
stefje schreef:Indrukwekkend als je het in tekst leest:
Olaf Kooij @OlafKooij 54 min. :
Respect tot in NY voor de speech van Frans Timmermans bij de VN. #MH17
[ Afbeelding ]
stefje schreef:Nee, ze woont -volgens de media- al een tijd in Voorburg:
'... dochter Maria, woonachtig in een penthouse in Voorschoten, bezoeken. Maria (27) heeft een relatie met de Nederlander Jorrit Faassen (33).'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... oten.dhtml
rien10 schreef:De ophef vind ik dan weer stom. Maar dat zij het land verlaat snap ik wel. Helaas helaas. Want zij heeft er niets mee te maken.
kimberley12 schreef:rien10 schreef:De ophef vind ik dan weer stom. Maar dat zij het land verlaat snap ik wel. Helaas helaas. Want zij heeft er niets mee te maken.
Ik snap best dat er Poetin haat is, helemaal nu er gewoon even een bericht werd geplaatst,
dat meneer Poetin gezellig naar een WK feestje ging, terwijl er een gigantische ramp gebeurt is....
rien10 schreef:De ophef vind ik dan weer stom. Maar dat zij het land verlaat snap ik wel. Helaas helaas. Want zij heeft er niets mee te maken.
LisaFaded schreef:Ik kwam net een post op facebook tegen dat een oekraïense vrouw/meisje make up had gestolen van een slachtoffer en dat op instagram had gepost. Ze had nieuwe make up die je alleen in NL kan kopen.
Heb proberen terug te kijken in het topic maar niets gevonden. Sorry als het dubbelpost is.
[ Afbeelding ]
kimberley12 schreef:rien10 schreef:De ophef vind ik dan weer stom. Maar dat zij het land verlaat snap ik wel. Helaas helaas. Want zij heeft er niets mee te maken.
Ik snap best dat er Poetin haat is, helemaal nu er gewoon even een bericht werd geplaatst,
dat meneer Poetin gezellig naar een WK feestje ging, terwijl er een gigantische ramp gebeurt is....