Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:29

Indrukwekkend als je het in tekst leest:

Olaf Kooij ‏@OlafKooij 54 min. :
Respect tot in NY voor de speech van Frans Timmermans bij de VN. #MH17
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door stefje op 25-07-14 20:31, in het totaal 2 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:29

Ja precies maar ik vind het zo bekrompen :n

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:32

LadyMadonna schreef:
Dit vind ik ook weer zoiets... Sorry, ik vertrouw Amerika niet... Die riepen ook als eerste dat ze bewijs hadden dat Rusland erachter zat. Wat niet waar was.
Dit zou ze erg goed uitkomen... Áls het waar is

:j

Ik geloof de Amerikanen ook niet meer tót ze met bewijs komen. Lekker de boel ophitsen voor hun eigen belang...

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:35

Cyella schreef:
LadyMadonna schreef:
Dit vind ik ook weer zoiets... Sorry, ik vertrouw Amerika niet... Die riepen ook als eerste dat ze bewijs hadden dat Rusland erachter zat. Wat niet waar was.

:j

Ik geloof de Amerikanen ook niet meer tót ze met bewijs komen. Lekker de boel ophitsen voor hun eigen belang...

Ik heb zo'n vermoeden dat dat zogenaamde bewijs net zo 'echt' is als destijds de claims van Amerika dat Saddam flink wat massavernietigingswapens in zijn land verstopt had........
Nee ik geloof geen woord van wat de Amerikanen zeggen en die extremist van een McCain al helemaal niet.

LadyMadonna

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:38

Maarja, gebaseerd op social media slikt het gros het voor zoete koek

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:49

Ja, beetje dom

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:58

LadyMadonna schreef:

Precies! Die amerikanen hebben een hele grote bek, hebben eerst stemming lopen maken dat ze zeker wisten dat Rusland erachter zat en 5 dagen later hadden ze t bewijs toch niet.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:02

stefje schreef:
Indrukwekkend als je het in tekst leest:

Olaf Kooij ‏@OlafKooij 54 min. :
Respect tot in NY voor de speech van Frans Timmermans bij de VN. #MH17
[ Afbeelding ]

Ze hebben alleen z'n naam niet goed gespeld. +

Maar ja, het was echt een hele bijzondere speech die heel wat mensen in het hart hebben geraakt. :)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:03

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:04

Mooi ja threefingers

Afbeelding

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:10

Dank je voor het plaatsen van de foto! +:)+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:13

Ik kan me goed voorstellen dat Putin's dochter zich, na het bekendmaken van haar woonplaats, hier niet meer veilig voelt. Alles stond op het net, met foto van haar, haar vriend en de woning dus zal me niet verbazen dat ze een maand of zo op vakantie gaat, pa kan het wel betalen met een vermogen van ong. 70 miljard euro.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:15

Weer zo'n suggestieve opmerking.... Waarom zou pa dat betalen? Kan ze wellicht prima zelf? Is trouwens compleet onbelangrijk.
Goed voorbeeld betreft het ophitsen trouwens...

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:26

stefje schreef:
Nee, ze woont -volgens de media- al een tijd in Voorburg:
'... dochter Maria, woonachtig in een penthouse in Voorschoten, bezoeken. Maria (27) heeft een relatie met de Nederlander Jorrit Faassen (33).'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... oten.dhtml

Haha niet voorburg, voorschoten. In de krimwijk...... Hier aardig om de hoek.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:27

LadyMadonna schreef:

Mee eens, Als je af en toe die Amerikanen hoort praten, walgelijk, misselijkmakend..

Ik lees her en der dat een aantal landen de US dollars aan het verkopen/lozen zijn. Dat diezelfde landen een eigen internet en geld systeem op willen zetten, zodat ze niet langer 'afhankelijk' zijn van wat de US willen. (ook niet langer gecontroleerd worden of bespioneerd)

Laat nu juist in een aantal van die landen de US naar o.a. Rusland zich als agressor aan het opstellen is.
Wie wordt er dan beter van als al die sancties die tegen Rusland worden opgelegd? Wie wordt er dan beter van als Europa zich ook gaat keren tegen Rusland.

Maar Frankrijk (welke dure financiele contracten heeft afgesloten voor die oorlogschepen om te bouwen voor Rusland) zal zich niet daarin zo snel mee laten slepen.
Merkel is ook niet gecharmeerd van het bespioneer van de US naar haar toe, en ook zij heeft interesse in dat BRICKS systeem.

En is het dan niet ineens 'toevallig' dat er gisteren ook een Algerijns vliegtuig met de helft van de passagiers met de Franse Nationaliteiten aan boord neergestort is...

er is zoveel gaande, maar wat de US aan het doen is, geeft mij koude rillingen. Het ophitsen van de Westerse wereld, enkel en alleen Poetin als de foute man neerzetten.
Niet omdat de US nu zo begaan is met de Nederlanders..

Ze geven geen donder om ons..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:28

Zo was het echt niet bedoeld, maar aangezien al haar gegevens nu op het net staan zal ze toch niet op die plek blijven wonen aangezien ze de dochter van één van de rijkste mensen ter wereld is. Alleen daardoor loopt ze al gevaar. Dat pa zo rijk is en door zijn manier van leiding geven aan Rusland zich niet geliefd maakt kan zij niets aan doen maar ze heeft wel met de gevolgen te maken. En dan doel ik niet op het feit dat hij eventueel wel of niet wat met dit vliegtuig te maken heeft gehad maar ook op het feit dat Poetin, sinds hij aan de macht is, er alles aan doet om de koude oorlog weer zo te krijgen als hij jaren geleden was. Hij maakt van Rusland weer een geisoleerd land en doet dat heel bewust omdat dat voor hem betekend dat hij de absolute macht heeft.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:36

_Nelleke_ schreef:
Mooi ja threefingers

[ Afbeelding ]

Prachtig voorbeeld!!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:25

LovingTweety schreef:
stefje schreef:
Haha niet voorburg, voorschoten. In de krimwijk...... Hier aardig om de hoek.

Ja ik dacht ook al haha voorburg en voorschoten is niet hetzelfde :+

Ben blij dat mn broer er niet heen hoeft. Kan ie alsnog lekker op vakantie met zijn vriendin en kinders !

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:36

Ik kwam net een post op facebook tegen dat een oekraïense vrouw/meisje make up had gestolen van een slachtoffer en dat op instagram had gepost. Ze had nieuwe make up die je alleen in NL kan kopen.

Heb proberen terug te kijken in het topic maar niets gevonden. Sorry als het dubbelpost is.

Afbeelding

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:38

rien10 schreef:
De ophef vind ik dan weer stom. Maar dat zij het land verlaat snap ik wel. Helaas helaas. Want zij heeft er niets mee te maken.

Ik snap best dat er Poetin haat is, helemaal nu er gewoon even een bericht werd geplaatst,
dat meneer Poetin gezellig naar een WK feestje ging, terwijl er een gigantische ramp gebeurt is....

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:40

Ik heb daar net wel weer even een kippelvel moment gehad..
Mijn moeder en ik wilde heel graag een bloemetje leggen voor familie Wals, toen wij er al aankwamen voelde je al een aparte, maar hele fijne sfeer hangen.
Er stond ook nog een andere familie die familie Wals heel goed kende, staat er een heel lief meisje bij die vertelde dat ze nog een dag voor het ongeluk met Solenn heeft gespeeld en dat ze haar voor het laatst heeft gezien.. Dat brak wel even mijn hart toen ze dat vertelde ;(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:40

kimberley12 schreef:
rien10 schreef:
De ophef vind ik dan weer stom. Maar dat zij het land verlaat snap ik wel. Helaas helaas. Want zij heeft er niets mee te maken.

Ik snap best dat er Poetin haat is, helemaal nu er gewoon even een bericht werd geplaatst,
dat meneer Poetin gezellig naar een WK feestje ging, terwijl er een gigantische ramp gebeurt is....

Tja ik vraag me dan af of andere regeringsleiders van andere landen misschien niet hetzelfde hadden gedaan...............

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:43

rien10 schreef:

dat meneer Poetin gezellig naar een WK feestje ging, terwijl er een gigantische ramp gebeurt is....[/quote]

Tja ik vraag me dan af of andere regeringsleiders van andere landen misschien niet hetzelfde hadden gedaan...............[/quote]

Die moesten zich kapot schamen.....geen respect voor de situatie, in mijn ogen ben je dan een lafaard...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:44

LisaFaded schreef:
Ik kwam net een post op facebook tegen dat een oekraïense vrouw/meisje make up had gestolen van een slachtoffer en dat op instagram had gepost. Ze had nieuwe make up die je alleen in NL kan kopen.

Heb proberen terug te kijken in het topic maar niets gevonden. Sorry als het dubbelpost is.

[ Afbeelding ]

Ook gezien.
Gelijk recht zetten: catrice is in de meeste Europese landen verkrijgbaar.
En dan het volgende:
1: we weten niet of het waar is
2: het is een kind
3: valt onder het kopje stemmingmakerij wat mij betreft....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:44

kimberley12 schreef:
rien10 schreef:

Het leven gaat door, ook dat van regeringsleiders. Denk je dat Obama geen plichtplegingen had die dag?