Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 17:55

Afbeelding

Als een stampend kind die zijn zin niet krijgt. :')

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 17:57

Ff doos Lego besteld. :P

Afbeelding

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 17:58

Arabesk schreef:
Jis_ schreef:
Zou Trump werkelijk gewild hebben dat het Capitool bestormd zou worden en er doden zouden vallen? Zou hij hier niet echt van geschrokken zijn?
Of denken het is die losers niet gelukt om echt door te breken? En zijn handen er van af trekt. Die man denkt alleen maar in jagers en prooien.

Natuurlijk wilde hij dat. Maar z'n staatsgreep is mislukt dus nu met staart tussen z'n benen keurig het briefje van pence voorlezen om afzetting te voorkomen.

De l.l

Trump is veel te laf om een staatsgreep te plegen. Hij wil best de troon aannemen als anderen een staatsgreep gepleegd hebben. Maar zelf, nee daar is hij echt veel te laf voor, hij hitst liever anderen op.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 20:34

Ayasha schreef:
Ik vind het op dat filmpje net een kleuter die een standje gekregen heeft en met tegenzin zegt wat mama hem opgedragen heeft. :=
De monotone toon, zijn lichaamshouding... :')

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 20:40

Ja dat dus! _O-

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:11

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:21

Loretta schreef:
Er wordt nu alles aan gedaan om de volledig losgeslagen en onberekenbare president in toom te houden.

https://news.google.com/articles/CAIiEL ... id=NL%3Anl

Mwah.....politiek geneuzel, nu van de andere kant. Al zou Trump zoiets verordenen dan is de kans bijna 0% dat een plaatselijk verantwoordelijke zoiets achterlijks zou doen zonder voor hem aanwijsbare redenen. Officieren, zeker in dit soort jobs, kunnen echt wel zelf nadenken. Worden ze mede op geselecteerd. Zie ook ‘Crimson Tide’. En ja, dat is maar een (best goede) film, maar de tijd van ‘Befehl ist Befehl’ is toch echt voorbij in dit soort cases.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:25

Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:03

Daphara schreef:
[ [url=m/VUnRpK.jpg]Afbeelding[/url] ]

:)) +:)+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:26

Loretta schreef:
Echwel schreef:
Gisteren bij Jinek werd verteld dat blanke agenten de poorten hadden open gedaan..en zelfs verteld waar de toiletten waren

Wat hadden ze dan op de toiletten te zoeken

't Zou toch banketstaaf zijn als ze van pure spanning zó nodig zouden moeten dat ze het dure laminaat onder plassen.
Das nie netjes in zo'n oud en belangrijk gebouw.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:32

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:36

Arabesk schreef:

Dat ze niet kwamen voor een rondleiding leek me al duidelijk, maar inderdaad dit is wel bevestiging dat het ging om poging tot een staatsgreep. En niet om rellen/herrieschoppen

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:40

996981 schreef:
Arabesk schreef:

Dat ze niet kwamen voor een rondleiding leek me al duidelijk, maar inderdaad dit is wel bevestiging dat het ging om poging tot een staatsgreep. En niet om rellen/herrieschoppen

Nee lees het artikel:

Citaat:
Trump zette Pence onder druk om een staatsgreep te plegen, en bracht vervolgens de vicepresident in gevaar, zegt de bron. ,,Trump kan zijn verlies gewoon niet toegeven en zoekt een zondebok.’’

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:45

Arabesk schreef:
996981 schreef:

Nee lees het artikel:

Citaat:
Trump zette Pence onder druk om een staatsgreep te plegen, en bracht vervolgens de vicepresident in gevaar, zegt de bron. ,,Trump kan zijn verlies gewoon niet toegeven en zoekt een zondebok.’’

Sorry. Het woordje niet vergeten :)
Het ging dus om een poging tot staatsgreep en Niet om rellen. Ik ga het even aanpassen

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:45

Die man moet echt levenslang de bak in

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:48

Ik hoop toch dat ze dit grondig gaan onderzoeken en verantwoordelijk houden... Dit is toch geen presidentieel gedrag, pff. Zelfs volgens de allerlaagste bar niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:10

Hij is blijkbaar zijn Twitter account kwijt, _O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:44

Ja echt bizar. Was wel benieuwd wat hij nog zou kunnen doen maar dat hij dit deed...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:23

Is ergens de toespraak terug te vinden die Trump gaf voorafgaand aan de bestorming?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:28

Ja via YouTube. Ik heb even geen link bij de hand. Er spraken meerdere mensen. Ik heb her en der een stukje geluisterd want het was een evenement van een paar uur :=

Maar die stukjes die ik luisterde van die andere sprekers daar hoorde ik ook zat opruiende taal in de categorie "we pikken het niet meer en we moeten dat ze NU duidelijk maken". Het was echt geen oepsje dat ze de boel op stelten hebben gezet...ze deden het er om :j

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:46

Karl66 schreef:
Arabesk schreef:

Natuurlijk wilde hij dat. Maar z'n staatsgreep is mislukt dus nu met staart tussen z'n benen keurig het briefje van pence voorlezen om afzetting te voorkomen.

De l.l

Trump is veel te laf om een staatsgreep te plegen. Hij wil best de troon aannemen als anderen een staatsgreep gepleegd hebben. Maar zelf, nee daar is hij echt veel te laf voor, hij hitst liever anderen op.

Bij een couppoging gaat de leider toch nooit voorop?

Dit was gewoon een couppoging, met hulp van binnenuit het Capitool. Dat het niet is gelukt betekent niet dat het dat niet was. Ze liepen daar rond met zip tie handboeien, die nemen ze niet voor de grap mee hoor. Die waren bedoeld voor gijzelingen. Ze wilden Pence gijzelen en openbaar executeren.

Kijk deze video maar, hier zie je veel beelden die nog niet eerder zijn uitgezonden.

https://www.msnbc.com/all-in/watch/chris-99178053752

Jaren onderzoek toen hetzelfde gebeurde in Benghazi, en nu? Amper iets. Hopelijk komt dat nog en gaat Trump levenslang de bak in, net als zijn familie die er juichend bij stond toen het gebeurde, en alle coupplegers.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 11:06

Als ze Pence te pakken hadden gekregen.... :n

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 11:34

Ik ben geen fan van Pence ( om het zacht uit te drukken), maar gewoon gruwelijk om eraan te denken wat ze met hem wilden doen, en om welke reden. Lijkt wel op de moord van gebroeders de Witt, en dat was 1672.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 11:50

heidy_wilco schreef:
Ik ben geen fan van Pence ( om het zacht uit te drukken), maar gewoon gruwelijk om eraan te denken wat ze met hem wilden doen, en om welke reden. Lijkt wel op de moord van gebroeders de Witt, en dat was 1672.

Maar wel met meer accurate vuurwapens. Evolutie! Niet dat mensen zeggen van: daar lopen ze 350 jaarachter in die bananenrepubliek.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:14

En als men denkt dat het alleen van die raro's waren daar, zeker niet, er liepen juist veel van dit soort veteranen bij, getraind om dit tegen te gaan, maar daardoor juist gevaarlijk.
Afbeelding