Algemeen politiek discussie topic nummer 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:32

Ja ik ken de regels en ik vermoed dat een camera die de weg filmt en niet eens je eigen voordeur niet legaal is. :P

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:33

MarlindeRooz schreef:
fransje23 schreef:
Hier ligt een nieuwbouwplan stil omdat de gemeente er niet bij na had gedacht dat de nieuwe afslag naar de A9 er nog niet was..
Gemeente is dus terecht terug gefloten door de gemeente.

Je zou zeggen dat ze dat hadden kunnen voorzien :j

Dat is vast een heel groot gemeentehuis. _O-

De plannen voor de afslag liggen er al 40 of 50 jaar.
Er al zoveel geld aan onderzoeken uit gegeven maar geen afslag.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:38

fokfanaat schreef:
blijft wel stom dat er zo hard geklaagd wordt over woningtrekort, maar er toch nog zoveel bezwaar gemaakt wordt.

maar ja, daar was mona Keijzer, als maker van de plannen zelf het grote voorbeeld van!

Ik las ooit ergens een voorbeeld over parkeergelegenheid in de stad, participatieproject met omwonenenden. HEt probleem was dat niemand kon parkeren. Niemand wilde vervolgens meer parkeergeleigenheid voor zijn deur, en ook niet extra betalen voor parkeren. Dan houdt het een beetje op. Wat IMANDRA ook benoemd. We willen heel veel, gratis, maar niet op een manier dat we er zelf last van hebben. En als we het écht ergens niet mee eens zijn gaan we lekker gemeenteraadsleden thuis lastig vallen. Leg mij maar eens uit hoe een gemeente ooit iets gedaan moet krijgen.