soesita schreef:Ik geloof dat hij onder schot stond (door zijn advocaten, waarschijnlijk).
Yup. Juridisch indekken voor het geval hij echt van verraad en aanzetten tot geweld beschuldigd wordt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:Jis_ schreef:Zou Trump werkelijk gewild hebben dat het Capitool bestormd zou worden en er doden zouden vallen? Zou hij hier niet echt van geschrokken zijn?
Of denken het is die losers niet gelukt om echt door te breken? En zijn handen er van af trekt. Die man denkt alleen maar in jagers en prooien.
Natuurlijk wilde hij dat. Maar z'n staatsgreep is mislukt dus nu met staart tussen z'n benen keurig het briefje van pence voorlezen om afzetting te voorkomen.
De l.l
Jis_ schreef:Ja dat geloof ik. Maar heb je niet eigenlijk ook (een groot deel van) het leger achter je nodig voor een geslaagde staatsgreep. Of maakte hij een echt goede kans met alleen bewapende burgers?
Loretta schreef:Jis_ schreef:Ja dat geloof ik. Maar heb je niet eigenlijk ook (een groot deel van) het leger achter je nodig voor een geslaagde staatsgreep. Of maakte hij een echt goede kans met alleen bewapende burgers?
Het leger is vele malen beter uitgerust en getraind dan een stel bewapende burgers. Dus dat gaat niet lukken.
Loretta schreef:Hij gaat nog even proberen om zichzelf in de laatste 14 dagen gratie te verlenen.
https://www.hln.be/verkiezingen-vs/trum ... gle.com%2F