KG_Images schreef:Ik kan me voorstellen dat er overal rouwwagens vandaan zijn getrokken, hoeveel zou je er hebben in Nederland? Dit is natuurlijk ongekend.
http://www.destentor.nl/algemeen/binnen ... -1.4463528
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KG_Images schreef:Ik kan me voorstellen dat er overal rouwwagens vandaan zijn getrokken, hoeveel zou je er hebben in Nederland? Dit is natuurlijk ongekend.
Shiloh schreef:Daar heb ik ook iets over gelezen KG-Images, heel het land is inderdaad afgebeld en ze hebben slechts auto's van 2 types laten komen, daarom dat ze ook allemaal zo op elkaar lijken. Enkel mercedecen en ... volvo's? Tweede week ik even niet.
Las van de week iets over een uitvaartonderneming in Ede die mee deed en waarvan de zoon meegereden had.
PrizTwir schreef:Ik kijk ook weer, elke keer vind ik het heftig. En ook elke keer als ik naar buiten kijk, komt er een vliegtuig over.
Volgende week woensdag is hier een stilte tocht zoals ik al vertelde. Ik ga denk ik wel mee lopen. Alleen heb geen witte broek... Wat moet ik aan?
SAKKIA schreef:Ik vind het echt onzin als er een kledingvoorschrift verbonden wordt aan een stille tocht. Laat mensen gewoon meedoen in kleding waar ze zich prettig in voelen. Al dat gedoe er omheen is toch nergens voor nodig
vuurneon schreef:Marine = Korps Mariniers. Maar... Marine = ook vliegers en vlootpersoneel. De rode streep op de blauwe broek is uitsluitend voor de korps mariniers. Daaraan herken je ze. Vlootpersoneel heeft gewoon een effen blauwe broek.
KG_Images schreef:Vind dat geluid altijd erg rustgevend, ken het ook uit de haven. Dan hoor je vaak inderdaad ook de stagen van de zeilboten die zo'n soort geluid produceren. Vind het inderdaad passend.
Heb ook ergens sterk het gevoel dat ik nog iets moet doen, een bloemetje leggen of iets dergelijks. Het blijft echt spoken.
KG_Images schreef:Vind het ook bijzonder hoe deze nachtmerrie het land eigenlijk verenigd heeft. Geen discussies over de pietitie, Geert Wilders of andere topics die naar mijn bescheiden mening regelmatig te veel podium krijgen. In een keer weet iedereen weer wat er echt toe doet, dat vrijheid geen zekerheid is en hoeveel waarde we daaraan hechten. Daar is iedereen het over eens, net zoals iedereen het erover eens is dat de slachtoffers thuis moeten komen. Iedereen staat er nu met elkaar, achter de slachtoffers en nabestaanden. Die eenheid heb ik nog nooit zo sterk gevoeld in dit land.