Algemeen politiek discussie topic nummer 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:24

fransje23 schreef:
Loretta schreef:
Dat is helemaal waar. Maar om daarom het probleem maar niet meer te benoemen kun je je ook af vragen hoe slim dat is.

Als straks de vluchtelingenstroom op gang gaat komen dan gaat het in ieder geval niet over de kromme verdeling van welvaart. Maar hoe je weer ouderwets. Door de vluchtelingen wordt alles duurder, hun eten alles op, hun maken onze sociale zekerheid kapot en blablabla. Terwijl de allerrijksten zich weer een scheur lachen.

[ Afbeelding ]

Wilders is nu aan het juichen dat de Iran verlost is van de tiran..
Maar de vluchtelingen die voor het geweld in het Midden Oosten op de vlucht zijn willen we uiteraard hier niet hebben..
Die moeten maar lekker daar in de regio blijven en ze mogen ook gerust uithongeren..

De gewone man/vrouw is altijd de klos -O-

Inderdaad.

Groot feest bij Wilders. Eerst die Tiran weg en vervolgens weer een hele hoop zomdebokken deze kant op die hij de schuld kan geven. Maar dat geldt ook voor alle andere extreem rechtse politici.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:00

Het is ook zo ironisch dat de USA en Israël moeite hebben met mogelijke schending van een verdrag.

Beiden schenden ook verdragen en stappen er ondanks gemaakte afspraken gewoon uit.

Moet Netanyahu niet nog steeds terecht staan in Den Haag vanwege oorlogsmisdaden?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:22

Heeft iemand gisteren WNL gezien? En dan met name de bijzondere reactie van Leon de Winter over Trump. Ik vond dat nogal bijzonder.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:19

Benzz schreef:
Heeft iemand gisteren WNL gezien? En dan met name de bijzondere reactie van Leon de Winter over Trump. Ik vond dat nogal bijzonder.

Ik heb het laatste stuk gezien.
Nu heb ik echt een bloedhekel aan Leon de Winter en dat werd weer bevestigd door zijn opmerking: Trump heeft een geniaal team...... 8)7.

Ik vond het niet bijzonder, maar vooral een achterlijke opmerking door iemand die alles wat Israël doet, adoreert.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:39

Electra63 schreef:
Benzz schreef:

Ik heb het laatste stuk gezien.
Nu heb ik echt een bloedhekel aan Leon de Winter en dat werd weer bevestigd door zijn opmerking: Trump heeft een geniaal team...... 8)7.

Ik vond het niet bijzonder, maar vooral een achterlijke opmerking door iemand die alles wat Israël doet, adoreert.

Ik vond het vooral bijzonder achterlijk :D

mysa
correspondent/vertaler

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:40

Die man is ontspoord. Vroeger, decennia geleden, vond ik hem nog vrij normaal, en intelligent ook. Nu al jaren vraag ik me af wat er mis is gegaan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:09

mysa schreef:
Die man is ontspoord. Vroeger, decennia geleden, vond ik hem nog vrij normaal, en intelligent ook. Nu al jaren vraag ik me af wat er mis is gegaan.

Precies dit !

Ik waardeerde hem vroeger echt, zeker een intelligente man/schrijver.
Maar de laatste jaren is hij gehersenspoeld, lijkt het.