Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:57

Citaat:
Ik stel me nu een Trump voor die stampvoetend in zijn kamer loopt te vloeken XD gok dat die echt compleet flipt momenteel.

Trump lijkt meer en meer totaal de weg kwijt te zijn. Dus dat amendment 25a zou wel eens de uitkomst kunnen zijn.
Spence neemt dan de honeurs waar en dan krijgen we ook een normale inauguratie.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:15

pien_2010 schreef:
Citaat:
Ik stel me nu een Trump voor die stampvoetend in zijn kamer loopt te vloeken XD gok dat die echt compleet flipt momenteel.

Trump lijkt meer en meer totaal de weg kwijt te zijn. Dus dat amendment 25a zou wel eens de uitkomst kunnen zijn.
Spence neemt dan de honeurs waar en dan krijgen we ook een normale inauguratie.

Ik zou ook graag zien dat hij alsnog afgezet wordt. Dan sluit je ook meteen uit dat hij zich ooit nog kandidaat kan stellen, toch? Lijkt me goed voor de rust. Gelukkig zie je wel dat steeds meer mensen zich van hem afkeren, maar die enge harde kern blijft hem nog wel trouw.

Blue_Eyes

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:16

Die normale inauguratie wordt nog wel een dingetje, want wie zegt dat dezelfde idioten die hier nu stonden, niet op de 20e opnieuw komen demonstreren?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 12:17

Niks demonstreren.. Dit was een terroristische aanslag en niks minder.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 12:21

Blue_Eyes schreef:
Die normale inauguratie wordt nog wel een dingetje, want wie zegt dat dezelfde idioten die hier nu stonden, niet op de 20e opnieuw komen demonstreren?

Ik vind "demonstratie" voor wat gisteren gebeurd is wel een, eeeuh, understatement....

Jessix schreef:
Ik zou ook graag zien dat hij alsnog afgezet wordt. Dan sluit je ook meteen uit dat hij zich ooit nog kandidaat kan stellen, toch? Lijkt me goed voor de rust. Gelukkig zie je wel dat steeds meer mensen zich van hem afkeren, maar die enge harde kern blijft hem nog wel trouw.

Ik begreep laatst bij een programma (Nieuwsuur?) dat impeachment ook nog na de termijn kan. Maar weet niet of ik dat goed begrepen heb*.
Dat heeft dan uiteraard geen effect meer op wat er gebeurt is tijdens de termijn, maar wel voor de politieke toekomst. En misschien betekent dat dan ook wel dat hij dan (alsnog) vervolgd kan worden voor handelingen die hij tijdens zijn termijn gedaan heeft*.

*Iemand hier met meer kennis van zaken die enige toelichting kan geven?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 12:25

Afbeelding

Dit kunnen toch alleen maar idioten zijn die je niet serieus neemt?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 12:37

Roodvos schreef:
Blue_Eyes schreef:

Ik vind "demonstratie" voor wat gisteren gebeurd is wel een, eeeuh, understatement....

Klopt, ik ben van het voorzichtig brengen. Ik noem ze ook alleen maar 'idioten' :D Kan je beloven dat ik in mijn hoofd wel wat bloemrijkere taal heb :')

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:07

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:09

Roodvos schreef:
Jessix schreef:

Ik begreep laatst bij een programma (Nieuwsuur?) dat impeachment ook nog na de termijn kan. Maar weet niet of ik dat goed begrepen heb*.
Dat heeft dan uiteraard geen effect meer op wat er gebeurt is tijdens de termijn, maar wel voor de politieke toekomst. En misschien betekent dat dan ook wel dat hij dan (alsnog) vervolgd kan worden voor handelingen die hij tijdens zijn termijn gedaan heeft*.

*Iemand hier met meer kennis van zaken die enige toelichting kan geven?

Ik heb helemaal geen verstand van de Amerikaanse politiek, maar zo iemand moet je toch nooit meer aan de macht laten, lijkt mij. Wat een engerd... Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden en het vervolg hiervan. En hoop maar dat het niet erger wordt dan gisteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:14

Loretta schreef:

Misschien hard maar ik kan er niet rouwig om zijn. Als je (gewapend!!, je ziet achter haar gewoon een gast met een AK47) een van de best beveiligde gebouwen bestormt met als enige doel om een staatsgreep te plegen en een verkiezingsuitslag te vervalsen ben je denk ik prima op de hoogte van de consequenties die daarbij kunnen vallen. Al helemaal als je aan de deur van een ruimte staat te rammelen waar verkozen politici zitten.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:14

Jessix schreef:
Ik heb helemaal geen verstand van de Amerikaanse politiek, maar zo iemand moet je toch nooit meer aan de macht laten, lijkt mij. Wat een engerd... Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden en het vervolg hiervan. En hoop maar dat het niet erger wordt dan gisteren.

Zo sta ik er dus ook in. Ik heb geen verstand van de Amerikaanse politiek maar ik vind het verbazingwekkend wat daar allemaal gebeurt. Dat verwacht je in een bananenrepubliek.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:38

Emmaa_ schreef:
Loretta schreef:

Misschien hard maar ik kan er niet rouwig om zijn. Als je (gewapend!!, je ziet achter haar gewoon een gast met een AK47) een van de best beveiligde gebouwen bestormt met als enige doel om een staatsgreep te plegen en een verkiezingsuitslag te vervalsen ben je denk ik prima op de hoogte van de consequenties die daarbij kunnen vallen. Al helemaal als je aan de deur van een ruimte staat te rammelen waar verkozen politici zitten.

Je zou maar een familielid hebben dat zich met hele verkeerde dingen bezig houdt. En daardoor in dit soort problemen terecht komt. Ik moet er niet aan denken. Ik snap ook niet als ik lees dat ze toch best een hoge functie bin de luchtmacht heeft gehad hoe ze dan toch zover heeft kunnen komen dat ze zich hier meer is gaan inlaten.

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:16

Goed dat ze het wel gewoon daadwerkelijk terrorisme noemen, dat soort dingen zijn in Amerika nog wel eens een dingetje immers.

Hoop voor het land dat Biden integrale veranderingen door kan voeren mbt informatie en opleiding. Da’s immers waar veel begint.
Denk wel dat melania etc het nu zwaar hebben

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 15:06

Verdrietig dat een jonge vrouw die zo slim en succesvol is in die complottheorie geloofde en dat het zelfs haar dood is geworden. Ik word daar wel stil van. Pas 35 jaar is ze geworden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 15:11

Wat een fiasco weer dit jongens, mànman.... je mag toch hopen dat ze nu niet net doen alsof er niks gebeurd is en hem die 2 weken nog uit laten pruttelen, maar dat ze wel een duidelijke daad stellen!

Vraag me ook wel af wat die MAGA-sekte er van vindt dat hun grote leider zegt dat ze samen naar het capitool gaan lopen, dat hij mee zal lopen...en vervolgens doet hij dat helemaal niet en gaat lekker relaxed ergens anders veilig zitten toekijken hoe ver dit grapje nu eigenlijk gaat escaleren :n

Zoiets als dit zat er natuurlijk al een hele tijd aan te komen....

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 15:20

Ze zijn verblind door Trumps haar, die zien het niet eens.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 16:33

heidy_wilco schreef:
Ze zijn verblind door Trumps haar, die zien het niet eens.

Eens, denk dat ze hem er echt niet op aankijken dat hij niet meeliep.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:02

Wt ik heel erg triest vind, is dat veel mensen gewoon heel vaderlandslievend zijn, het hart op de goede plek hebben en daar dus gisteren aan mee deden overtuigd dat ze zijn dat ze zijn opgelicht bij de verkiezingen met de verkiezingsuitslag.
Daar tegenover staat een man met ,in mijn ogen, een psychopathische karakterstructuur die geen fluit om deze mensen geeft. Heel verdrietig.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:21

Anouska schreef:
We shall see...

Anouska zal zich wel niet meer melden op bokt maar zo ja, Anouska we hebben het gezien, een drama met een compleet geflipte leider en alle macht nu zelfs naar de democraten. Ben heel benieuwd hoe jij en je vriend er nu over denken, gaan jullie nog naar Michigan emigreren?

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:31

Nou ik denk dat wij hier net zo piepen als maart een partij het grootste is geworden waar bijna niemand op gestemt heeft.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:32

Blussem schreef:
Nou ik denk dat wij hier net zo piepen als maart een partij het grootste is geworden waar bijna niemand op gestemt heeft.

Wat bedoel je? Denk je dat de verkiezingen hier gefraudeerd worden? Als dat zo is, dan vetel ik je nu: dat is niet zo.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:35

Blussem schreef:

Jij denkt dus dan bijna niemand op Biden heeft gestemd?

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:36

Loretta schreef:
Je zou maar een familielid hebben dat zich met hele verkeerde dingen bezig houdt. En daardoor in dit soort problemen terecht komt. Ik moet er niet aan denken. Ik snap ook niet als ik lees dat ze toch best een hoge functie bin de luchtmacht heeft gehad hoe ze dan toch zover heeft kunnen komen dat ze zich hier meer is gaan inlaten.

Een hoge functie zegt niks helaas, kijk maar naar Trump.
Netflix heeft nu een serie over het leven Van Trump, best interessant om hem ook in zijn jongere jaren bezig te zien. Zo onaantrekkelijk toen al in zijn doen en laten.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:39

Blussem schreef:

Sowieso is het altijd al nipt geweest tussen democraten en republikeinen, dus om nu te stellen dat er bijna niemand op stemt :+ probeer nog eens.

Of zijn alle presidenten uit de democratische partij in de geschiedenis gewonnen door fraude te plegen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:41

Blussem schreef:

Haha wat? :')