Mocht je echt willen weten wat ik denk:
Ik vind inderdaad de rol van bepaalde rechters en burgemeesters in ons land vrij groot. Die rol echter, is op dit moment zo groot omdat er jarenlang politiek wanbeleid is geweest. Dus hand in eigen boezem? BBB en PVV hebben dat wanbeleid niet gevoerd.
De rest heb ik wel een mening over, maar ik hoef het volgens mij niet voor 100% eens te zijn met een kabinet?
Alles beter dan links is wel een vrij polariserende vraag, ik vind het prettig als er een rechts kabinet zit ja. Maar er is niks mis met bepaalde onderdelen uit links gedachtengoed hoor. Je stemt ( goh, vreemd...) alleen meestal op een rechtse partij als je dat beter vind dan links

De PVV is gewoon een democratisch gekozen partij, dat verwijten naar 'die en die maken het mogelijk dat de PVV in de regering zit' word ik een beetje moei van. Geert Wilders zit ook gewoon in deze klas, en zeggen dat hij niet mee mag doen met touwtjespringen maakt echt niet dat hij niet meer in de klas zit

Als je hem mee laat doen met touwtjespringen en hij jat steeds het springtouw, krijgt hij vanzelf minder stemmen.
Dat is democratie. Het regelt zichzelf...
Een partij willen uitsluiten... dat neigt misschien ook wel naar fascisme?