Veronica2 schreef:Wilders gaat zeker te ver, dat vind ik ook. Het aller-, allergrootste probleem is dat zijn kiezers nog steeds voor hem kiezen en dat is het enige wat hem interesseert. Het is ook niet aan de VVD om 'korte metten' met hem te maken, dat kunnen ze alleen door het electoraat naar zich toe te trekken als er weer verkiezingen komen. We weten inmiddels allemaal dat met een microfoon in de buurt, Wilders altijd het laatste woord neemt en altijd met een of andere dooddoener komt om de ander voor schut te zetten en dat is schadelijk. Daarom is het logisch dat de VVD dat niet openlijk doet en bovendien is er ook nog een oppositie die hem op zijn plek kan zetten, maar die horen we ook niet heel sterk uit de hoek komen. Dus waar blijven CDA, SP, GL/PVDA, PVDD, SGP, D66, CU en al die andere oppositieleden die zo voor hun principes staan?
Ik hoor de oppositie, behalve SGP, JA21 en FvD zeker wel. Misschien komt het weinig in de media ?
Maar VVD heeft regeren met de PVV mogelijk gemaakt. Als politieke partij sta je voor je eigen principes en idealen.
Het accepteren van de uitspraken van je coalitiepartner die de grens overschrijden, vind ik vooral laf.
Ik heb nu het debat over de ggz op staan, PVV heeft zich afgemeld, niemand van de 37 leden heeft de tijd genomen om aan dit debat deel te nemen.
Gewoon makkelijk je geld verdienen en vooral niet bijdragen aan het zoeken naar een oplossing.
PVV-kamerleden worden spook-kamerleden genoemd, zij strijken hun riante vergoeding op en doen daar niets voor terug.