Ayasha schreef:Jeetje. We hadden hier wel voorspeld dat Trump en co nog niet klaar waren maae toch... En het nadeel van hun wapenwetgeving is dat ze ook nog allemaal gewapend zijn.
Ja. Dat zijn al van die wapen gekkies.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:Maatje van me appt: can’t help but feeling that if this was a Black protest the bullets would be flying now.
Hij is zelf wit overigens.
Cowboy55 schreef:Maatje van me appt: can’t help but feeling that if this was a Black protest the bullets would be flying now.
Hij is zelf wit overigens.
SinneJ schreef:Ik ben vrij zeker dat ze hem bewust niet live willen laten spreken vanwege het gevaar als hij iets onverwacht zegt. Er wordt nu gesproken over een tape die ze dan zouden afspelen. Lijkt me veiliger..
Ik zou hem ook niet vertrouwen, want het kan goed misgaan als hij nu oorlog roept op tv.
daantjuhhh schreef:SinneJ schreef:Ik ben vrij zeker dat ze hem bewust niet live willen laten spreken vanwege het gevaar als hij iets onverwacht zegt. Er wordt nu gesproken over een tape die ze dan zouden afspelen. Lijkt me veiliger..
Ik zou hem ook niet vertrouwen, want het kan goed misgaan als hij nu oorlog roept op tv.
Verstandige keuze.
daantjuhhh schreef:Jeetje. Wat een verschil.
Biden spreekt live een nette toespraak
Die oranje sinaasappel heeft een hele simpele video boodschap van 30 sec.