Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Maar van mooie of lelijke mensen krijg ik geen last van hoestbuien
runningkawa schreef:beetje?
Omdat andere een zeer ongezonde verslaving hebben vinden enkele rokers (gelukkig de meeste niet) dat een ander daar maar in mee moet doen, of die dat wil of niet....
Als ik graag coke snuif strooi ik toch ook niet regelmatig wat in jou neus omdat ik mijn verslaving graag deel met een ander
Citaat:Hm... Zie mezelf al zitten in een rookhok in de kroeg? Pure discriminatie. Krijgen we dan ook aparte hokken voor mooie of lelijke mensen? Als we dan toch aan het discrimineren zijn.
Quellian schreef:Hm... Zie mezelf al zitten in een rookhok in de kroeg? Pure discriminatie. Krijgen we dan ook aparte hokken voor mooie of lelijke mensen? Als we dan toch aan het discrimineren zijn.
Maanling schreef:Citaat:Hm... Zie mezelf al zitten in een rookhok in de kroeg? Pure discriminatie. Krijgen we dan ook aparte hokken voor mooie of lelijke mensen? Als we dan toch aan het discrimineren zijn.
Wat een dooddoener......
Chiqa schreef:Mooi zo, nee he tis niet verboden als het een eigen prive terrein is.
Quellian schreef:Als we dan hokjes (in deze dus ook letterlijk) gaan maken, dan heb ik ook nog wel een stel wensen en eisen.
runningkawa schreef:Dus jij vind het maar heel normaal dat je een ander kans op kanker geeft?
Want dat is wat er nu gebeurd
Heel normaal dat een ander niet goed kan ademen, omdat jij er 1 op wilt stelen?
Jou zou dat eens om moeten draaien naar dingen toe die een ander wil maar jij last van hebt
Quellian schreef:runningkawa schreef:Dus jij vind het maar heel normaal dat je een ander kans op kanker geeft?
Want dat is wat er nu gebeurd
Heel normaal dat een ander niet goed kan ademen, omdat jij er 1 op wilt stelen?
Jou zou dat eens om moeten draaien naar dingen toe die een ander wil maar jij last van hebt
Iedereen geeft elkaar kans op kanker, dus het is onzin om dit hier uit te kramen. Stop dan met alles wat kankerverwekkend is voor anderen; stop met autorijden, haarlak en spuitdeo en ga zo maar door. Slecht argument RK.
En daarbij; zijn per definitie alle rokers asociaal?
faye schreef:In principe wel. Passief meeroken, daar zadel je een ander mee op. Ik rook zelf, maar kan me goed voorstellen dat er behoefte en noodzaak is voor rookvrije horeca. Ik sta ook buiten, tsja, ook op mijn werk en thuis.
Niks mis mee hoor, zo bezorg ik een ander geen overlast, prima toch?
Quellian schreef:faye schreef:In principe wel. Passief meeroken, daar zadel je een ander mee op. Ik rook zelf, maar kan me goed voorstellen dat er behoefte en noodzaak is voor rookvrije horeca. Ik sta ook buiten, tsja, ook op mijn werk en thuis.
Niks mis mee hoor, zo bezorg ik een ander geen overlast, prima toch?
Ik sta op mijn werk ook buiten en ik woon alleen, dus niemand heeft last van me.
Maar ik vind dat er erg gegeneraliseerd wordt hier, het komt op mij over alsof álle rokers asociaal zijn en dat ze de niet-rokers de dood in jagen.
runningkawa schreef:beetje?
Omdat andere een zeer ongezonde verslaving hebben vinden enkele rokers (gelukkig de meeste niet) dat een ander daar maar in mee moet doen, of die dat wil of niet....
Als ik graag coke snuif strooi ik toch ook niet regelmatig wat in jou neus omdat ik mijn verslaving graag deel met een ander
runningkawa schreef:Het gaat om de mensen die binnen roken in ruimtes waar iedereen kan komen (dus niet je eigen huis) en ook vertikken daarmee te stoppen omdat hun vinden dat het kan en mag en er schijt aan hebben dat een ander daar last van heeft.
terorita schreef:ik vind het ronduit aso..
(ondanks dat ik zelf een roker ben)
dat als er gerookt word in gelegen heden waar dat absoluut niet mag..
ik zeg daar dan ook gerust wat van...krijg dan een giga sneer naar me hoofd, maar dat boeit me werkelijk geen biet..
als ze me daarna dan buiten zien roken, tja dan geniet ik wel ff, en van mijn peukie en van de blikken (die kunnen doden|)
Quellian schreef:runningkawa schreef:Het gaat om de mensen die binnen roken in ruimtes waar iedereen kan komen (dus niet je eigen huis) en ook vertikken daarmee te stoppen omdat hun vinden dat het kan en mag en er schijt aan hebben dat een ander daar last van heeft.
Ik ken zulke mensen iig niet, vandaar mijn hoge poten.
Nu ga ik echt roken en smeer m hier, is niet goed voor m'n hart joh