Heel veel jaren geleden kwam dat al eens op de radio dat de heilige oorlog op het punt stond te beginnen en ik was toen echt geschokt.
Na dat nieuwsbericht bleef het stil, vakkundig in de doofpot gestopt maar het bleef spoken.
Tot ik van iemand hoorde die in Turkije 'moderne' vrienden had dat de koerden die naar het buitenland vertrekken hier geld verzamelen voor de pkk die strijdt voor een koerdische staat.
De Jihad is nu in volle gang en ze zijn uit op een volledige oorlog tegen alles en iedereen dat niet leeft zoals het volgens de koran moet. Maar er wordt nog steeds niet opelijk over gesproken terwijl iedereen op zijn kop stond toen de twin towers instortten en in Londen een aanslag werd gepleegd.
De haat van (extreme) moslims tegenover het westen is enorm en het vernietigen is alles wat ze willen.
De criminele top van de onderwereld wordt langzaamaan overgenomen door de marokanen en de antilianen roven en stelen maar raak.
Iedereen ziet het, iedereen weet het maar de koppen worden in het zand gestoken en Wilders is de enige die zijn kop er niet insteekt. Dat hij niet oud gaat worden is zo'n beetje wel zeker maar hij is wel de strijd aangegaan tegen o.a. die heilige oorlog.
Hij kan het alleen niet zo mooi brengen zoals Pim Fortuin dat kon en Pim was ook geen rascist zoals ik dat ook niet ben.
Ik was zo trots op een marokaanse vriendin die ik voor het eerst zonder hoofddoek over straat zag gaan en zij was ook trots en man wat een mooi mens. Dat heeft maar een dag geduurd, ze heeft, en haar man ook, de hele moslim gemeenschap over zich heen gehad.

In een plaats naast mijn voormalige woonplaats was een wijk wat een 'no go zone' was als de zon onder was. Steek en schietpartijen. Regelmatig moesten de ramen van een basisschool vervangen worden en de kogelgaten zijn me nog aangewezen. Die wijk werd voornamelijk bevolkt door antilianen.
Ik ben het in 'veel' dingen eens met Wilders al komt het vaak niet echt vriendelijk uit zijn mond.
Je hoeft geen racist te zijn om die probleemgevallen uit nederland te willen hebben.
De probleemgevallen tussen de 'nederlanders' moeten net zo hard aangepakt worden alleen als we het daar over hebben gaat niet iedereen meteen uit zijn dak maar is iedereen het er roerend mee eens.