Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maroush schreef:Natuurlijk zijn niet alle allochtonen staatsgevaarlijkEen groot aantal problemen wordt imo alleen wel door hen veroorzaakt. Maar dat zegt niks over de anderen lijkt mij. Deze discussie hoort trouwens niet in dit topic thuis denk ik
Aimee schreef:superwoman schreef:Ik dénk dat hij het moslimgeloof niet vrij vind.
De vrouwen zijn iig niet gelijk aan de mannen om een voorbeeld te noemen. Ook de radicalen worden te weinig geweerd door de rest van de moslims. De radicalen willen iedereen het geloof opdringen en anders moet je sterven.....
Ik krijg ook het gevoel dat het moslimgeloof zich afzet tegenover de rest van de wereld.
Geloof je ben je goed, geloof je niet, ben je slecht.
Ik zeg niet dat alle moslims zo zijn!!!!!!
Dan moet hij zich toch eens meer verdiepen in de Islam.
In principe is een vrouw binnen de Islam niet minder vrij dan binnen het Christendom, binnen de Islam wordt daar echter vaker een andere uitleg aangegeven.
Radicale moslims willen hun geloof niet opdringen.... Ze worden aangevallen en laten niet over zich heenlopen, daarvoor gebruiken ze de middelen die hen ter beschikking staat. Had de Joodse gemeenschap 70 jaar geleden ook moeten doen.
Natuurlijk zetten moslims zich af tegen de rest van de wereld. De hele westerse wereld + Israel verwijt alle wereldproblemen aan hen. Wat zou jij doen als de hele wereld jou de boeman vindt?
daantjuhhh schreef:Ik gok dat het CDA + PVDA + SP word.
Of het word CDA + PVDA + CU....
sarabande schreef:Ja dan heb je alle mogelijkheden wel gehad.
VVD doet niet mee, Zalm heeft het zinkende schip al verlaten en Mark blijft fractievoorzitter dus Rita zal ook wel een ander baantje zoeken. Er is vast nog wel een gevangenis die een directeur nodig heeft
sarabande schreef:daantjuhhh schreef:Ik gok dat het CDA + PVDA + SP word.
Ja dan heb je alle mogelijkheden wel gehad.
SanderP schreef:Of ze wordt gevraagd om in de conservatieve denktank (over immigratie/integratie-problemen) in de VS plaats te nemen....Komt ze nog een oude vriendin van haar tegen![]()
faye schreef:Je kan wel heel makkelijk roepen dat het moslimgeloof wel meevalt, maar je zal als meisje maar geboren worden in een moslimgezin. Er valt dan weinig voor je te kiezen en vrij ben je al helemaal niet. En denk maar niet dat die onvrede makkelijk uitgesproken wordt, dan heb je wel de rest van je familie op je dak.
DUs nee, ik vind helemaal niet dat het moslimgeloof wel meevalt
daantjuhhh schreef:Nou woon ik in een zwaar gelovig gebied, en ben ik zelf rooms katholiek, maar ben echt wel vrij in wat ik doe en wat ik laat hoor.
En de mensen nemen mij net zo serieus als mijn buurvrouw die wel elke zondag braaf in de kerk zit en niet deed aan sex voor het huwelijk..
Dus ik denk dat dat tegenwoordig wel meevalt.
daantjuhhh schreef:Nou woon ik in een zwaar gelovig gebied, en ben ik zelf rooms katholiek, maar ben echt wel vrij in wat ik doe en wat ik laat hoor.
En de mensen nemen mij net zo serieus als mijn buurvrouw die wel elke zondag braaf in de kerk zit en niet deed aan sex voor het huwelijk..
SanderP schreef:En sinds wanneer mogen er eigenlijk vrouwen lid worden van de SGP? En dat ook alleen maar omdat anders de partij dreigde verboden te worden
Aimee schreef:daantjuhhh schreef:Nou woon ik in een zwaar gelovig gebied, en ben ik zelf rooms katholiek, maar ben echt wel vrij in wat ik doe en wat ik laat hoor.
Okee... dus ik als atheïst uit een grote stad weet niet goed hoe het er in een zeer gelovige christelijke gemeente aan toe gaat en oordeel dus verkeerd, maar jij als inwoner van een zwaar gelovig gebied en rooms katholieke kunt wel beoordelen of moslim-vrouwen nou wel of niet vrij zijn.....
sarabande schreef:daantjuhhh schreef:Ik gok dat het CDA + PVDA + SP word.
Ja dan heb je alle mogelijkheden wel gehad.
VVD doet niet mee, Zalm heeft het zinkende schip al verlaten en Mark blijft fractievoorzitter dus Rita zal ook wel een ander baantje zoeken. Er is vast nog wel een gevangenis die een directeur nodig heeft
faye schreef:Ergens heeft ze wel een punt dat de VVD kiezer blijkbaar niet achter Rutte staat. Als Rutte slim is doet hij daar wel wat mee!