Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kelly schreef:zwak hoor. dan ook nog eens de beelden op internet zetten! hoe triest kun je zijn het is al erg genoeg dat er zoiets is gebeurd!
kelsey_92 schreef:_Kelly schreef:zwak hoor. dan ook nog eens de beelden op internet zetten! hoe triest kun je zijn het is al erg genoeg dat er zoiets is gebeurd!
inderdaad heel triest !!
ik vind het ook zielig voor zijn vrouw en zijn kinderen
friendly schreef:Ik weet het niet hoor Blowdiene, ik denk toch dat het vernietigd moet worden uit respect voor Steve..
cornelie schreef:Ik zit al internet af te zoeken of het dit keer wel echt waar is. De vorige keer bleek het allemaal niet waar te zijn maar ik vrees dat het nu wel het geval is. Ik vind het heel jammer, hij maakte leuke programma's en 44 is ook nog veel te jong.
kelsey_92 schreef:_Kelly schreef:zwak hoor. dan ook nog eens de beelden op internet zetten! hoe triest kun je zijn het is al erg genoeg dat er zoiets is gebeurd!
inderdaad heel triest !!
ik vind het ook zielig voor zijn vrouw en zijn kinderen het 2e kind is nog geen jaar oud
friendly schreef:In dat filmpje uit die link, je ziet EEN rog. Wie zegt dat het DE rog is die Steve vermoorde?
Dat kan hoor Blowdiene.
blowdiene schreef:ik vind dat ze de tape niet moeten venietigen en over een tijdje als iedereen minder verdriet heeft het dan wel laten zien...
dat vind ik