Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolienleon schreef:viewtopic.php?sid=&f=135&t=624816&view=unread#unread
lees dit maar eens,
hoe zou dit negatieve zelfbeeld er komen ?
TheSam schreef:En hoe loopt deze aktie waar dit hele topic over begonnen is?
Arnoud schreef:Welk bloot hebben we eigenlijk over? Die 06-reclame van na 0:00 uur, tja wie kijkt daar nou naar. De clips op TMF/MTV/Box, is men mee bezig. Voor de rest heb ik totaal niet de indruk overspoeld te worden met bloot op tv, dus ja, welk bloot heeft ze "last" van?
Arnoud schreef:Welk bloot hebben we eigenlijk over? Die 06-reclame van na 0:00 uur, tja wie kijkt daar nou naar. De clips op TMF/MTV/Box, is men mee bezig. Voor de rest heb ik totaal niet de indruk overspoeld te worden met bloot op tv, dus ja, welk bloot heeft ze "last" van?
hirespider schreef:arnoud.. elke avond is er seks op tv en het begint steeds vroeger. en voor de zoveelste keer (je wil het gewoon niet snappen volgens mij) het gaat niet om de seks, maar om de manier waarop vrouwen neergezet worden.. en waarom worden mannen niet op die manier neergezet? omdat mannen worden geprojecteerd als machtig, macht over de vrouw.. als je dat nou niet inziet...
Arnoud schreef:Heb al een tijdje het idee dat ik met feministen in discussie ben die niet anders willen zien dan een slechte man.
hirespider schreef:valt me op dat het vaak mannen zijn die het wel vinden meevallen.. Wat nou als het omgedraaid zou worden, de vrouwen verruild voor de mannen? juist dan zou het ze wel ineens opvallen, ze zijn er gewoon zo aan gewend geraakt dat ze het niet in kunnen zien.. jammer is dat
_Scarlet_ schreef:
Ga je druk maken om kinderen die sterven van de honger, niet om dit soort dingen...
_Scarlet_ schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen - daarvoor alvast excuses.
Citaat:Ga je druk maken om kinderen die sterven van de honger, niet om dit soort dingen...