Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Nogmaals: hoe ik ook mijn best doe, een ongeluk zit in een klein hoekje! En waarom zou ik op voorhand mijn hond wegdoen? Die hoort ook bij het gezin.
Welshcobfan schreef:Brammetje16 schreef:hoe heeft die hond daar in gondsnaam dan ook bij kunnen komen? domme ouders hoor! hadden ze wel even beter over na kunnen denken
Ze zijn net 8 dagen ouder, leven nog in een grote roze wolk. In die 8 dagen was de hond lief. Deur hadden ze dichtgedaan, maar misschien kon de hond zelf de deur openen.
Ongelukje zit in een klein hoekje...
faye schreef:Grootte van de hond zegt niets, beetje kortzichtig! Wij hadden ook al 4 honden, so what?
Schimmelig schreef:In dit geval had het gezin al plusminus 8 honden (incl de Hus)... Ik had het ook over 'mogelijk gevaar' ... Als je nml een Yorkie hebt, ga ik er niet vanuit dat deze je kleine uit de wieg trekt
Schimmelig schreef:Ze filmden het huis van het betreffende gezin. Daar zaten plusmin 7 honden in de tuin. Misschien heeft SBS iets verdraaid (dat zal niet de eerste keer zijn). Ik quote echter alleen wat ik zag op het nieuws.
Sjah, over uitgekotste armpjes gesproken ... Zo komen de verhalen erg makkelijk de wereld in.
Sorane schreef:Desiree het wordt eens tijd dat ook jij gaat inzien dat er honden zijn die gewoonweg vals zijn en het in zich hebben een kind of mens te doden.
Het lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo te vinden. Ik denk dat ik in staat was geweest die hond zelf een doodschop te verkopen.
leonie456 schreef:Sorane schreef:Desiree het wordt eens tijd dat ook jij gaat inzien dat er honden zijn die gewoonweg vals zijn en het in zich hebben een kind of mens te doden.
Het lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo te vinden. Ik denk dat ik in staat was geweest die hond zelf een doodschop te verkopen.
ik vind het idd erg maar dít zeg je toch niet?
tess_84 schreef:Ja die hond weet dan vooral nog wat hij fout gedaan heeft.