Hond bijt baby dood in Gorredijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 20:01

Zoals al gezegd werd, een ongeluk zit in een klein hoekje. Wel een rotongeluk in dit geval. Maar lijkt mij toch niet dat ze hierom gevraagd hebben. Waarom zouden ze het beest van te voren wegdoen als het niet agressief is geweest, dan kun je al je huisdieren van te voren wel wegdoen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:01

Nogmaals: hoe ik ook mijn best doe, een ongeluk zit in een klein hoekje! En waarom zou ik op voorhand mijn hond wegdoen? Die hoort ook bij het gezin.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:03

faye schreef:
Nogmaals: hoe ik ook mijn best doe, een ongeluk zit in een klein hoekje! En waarom zou ik op voorhand mijn hond wegdoen? Die hoort ook bij het gezin.

In dit geval had het gezin al plusminus 8 honden (incl de Hus)... Ik had het ook over 'mogelijk gevaar' ... Als je nml een Yorkie hebt, ga ik er niet vanuit dat deze je kleine uit de wieg trekt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:05

Grootte van de hond zegt niets, beetje kortzichtig! Wij hadden ook al 4 honden, so what?

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:05

Welshcobfan schreef:
Brammetje16 schreef:
hoe heeft die hond daar in gondsnaam dan ook bij kunnen komen? domme ouders hoor! hadden ze wel even beter over na kunnen denken

Ze zijn net 8 dagen ouder, leven nog in een grote roze wolk. In die 8 dagen was de hond lief. Deur hadden ze dichtgedaan, maar misschien kon de hond zelf de deur openen.
Ongelukje zit in een klein hoekje...

Dat is waar dta kan natuurlijk gebeuren! vind het wel zonde! maar goed de meeste mensen weten dat honden jaloerws kunnen zijn (en husky;s zijn niet de gemakkelijkste honden! )

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:06

Maakt niet uit of het een Husky is of een Yorkshire, beide honden kunnen lelijk bijten...

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:07

faye schreef:
Grootte van de hond zegt niets, beetje kortzichtig! Wij hadden ook al 4 honden, so what?

Grootte van de hond zegt niks? Ik heb het over een baby uit de wieg trekken? Als je de capaciteit hebt om 4 honden te houden á la ... Deze ouders hadden dat niet

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 20:08

Trouwens, die mensen hadden ZELF helemaal geen 7 honden. de vrouw op het nieuws met 7 honden was alleen een husky kenner, die geinterviewd werd over husky honden, maar NIET de eigenaar van de husky die gebeten had. De mensen met de baby hadden zelf maar 1 hond. Voortaan beter opletten, zo komen ook verhalen de wereld in zeg

Er werd wel gezegd dat de hond mogelijk eerder achter katten had aangezeten en mogelijk 1 verwacht.

Maar nogmaals, ze hadden dus maar *1* hond, en GEEN 7

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:10

Ze filmden het huis van het betreffende gezin. Daar zaten plusmin 7 honden in de tuin. Misschien heeft SBS iets verdraaid (dat zal niet de eerste keer zijn). Ik quote echter alleen wat ik zag op het nieuws.

Sjah, over uitgekotste armpjes gesproken ... Zo komen de verhalen erg makkelijk de wereld in.

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 20:11

Schimmelig schreef:
In dit geval had het gezin al plusminus 8 honden (incl de Hus)... Ik had het ook over 'mogelijk gevaar' ... Als je nml een Yorkie hebt, ga ik er niet vanuit dat deze je kleine uit de wieg trekt

Dat van die 7 of 8 honden klopt dus niet, het was er maar 1. Dat werd nog duidelijk gezegd.

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 20:12

Schimmelig schreef:
Ze filmden het huis van het betreffende gezin. Daar zaten plusmin 7 honden in de tuin. Misschien heeft SBS iets verdraaid (dat zal niet de eerste keer zijn). Ik quote echter alleen wat ik zag op het nieuws.

Sjah, over uitgekotste armpjes gesproken ... Zo komen de verhalen erg makkelijk de wereld in.

Nee, Dit gezin woonde op een bovenwoning, die hadden al helemaal geen tuin, alleen een benedendeur naar boven

De honden uit de tuin waren NIET van deze mensen, het werd notabene bij SBS EN de NOS zo gezegd

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:12

Duidelijk waar. Ik zag iets anders, jij zegt iets anders. Kortom: niemand weet het zeker

Goed het zal dan wel.

1 Hus op een flatje vind ik ook onverantwoord (ieder zijn mening)

Gezien niemand echt de feiten heeft. Ben ik elders

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 20:13

Beetje raar dan dat allebei de zenders hetzelfde zeggen

Trouwens, als je goed opgelet had, dan zag je dezelfde honden duidelijk in beeld bij de kenner die geinterviewd werd.

ben eten

leonie456

Re: Hond bijt baby dood in Gorredijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:18

Sorane schreef:
Desiree het wordt eens tijd dat ook jij gaat inzien dat er honden zijn die gewoonweg vals zijn en het in zich hebben een kind of mens te doden.

Het lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo te vinden. Ik denk dat ik in staat was geweest die hond zelf een doodschop te verkopen.

ik vind het idd erg maar dít zeg je toch niet?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:23

Vreselijk!
Ik hoorde het net bij ons op de SEH(Spoed Eisende Hulp).
Echt vreselijk als je zoiets overkomt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:24

leonie456 schreef:
Sorane schreef:
Desiree het wordt eens tijd dat ook jij gaat inzien dat er honden zijn die gewoonweg vals zijn en het in zich hebben een kind of mens te doden.

Het lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo te vinden. Ik denk dat ik in staat was geweest die hond zelf een doodschop te verkopen.

ik vind het idd erg maar dít zeg je toch niet?

Nou ik snap de uitspraak van Sorane best. Als ik mijn kind zo zou vinden, zou mijn hond ook gaan vliegen!

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:29

Ik zou me vreselijk schuldig voelen, maar je maakt je eigen hond daar toch niet voor dood. Ik zou het niet kunnen alleszins...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:31

Nee je maakt je eigen hond niet dood, dat beslist de politie wel voor je. Maar een rotschop zou ik mijn eigen hond in zo'n geval wel geven hoor!

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:31

Ja die hond weet dan vooral nog wat hij fout gedaan heeft.

BabsieJana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:32

verschrikkelijk!
heel zielig voor die baby & ook voor die ouders!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:34

tess_84 schreef:
Ja die hond weet dan vooral nog wat hij fout gedaan heeft.

jammer voor die hond!

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:35

Jammer voor die hond ja, maar vooral jammer voor jou dan, want jij zal je wel schuldig genoeg voelen, wees daar maar zeker van

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:36

Tsja misschien dat ik achteraf bedenk dat die schop geen zin had,maar het lijkt me een natuurlijke, menselijke reactie als je je kind doodgebeten aantreft.

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:37

Zoals het waarschijnlijk een natuurlijke reactie zal geweest zijn van de hond tegenover dat kind.

Skipper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:38

Ik denk dat als mijn kind net overleden is en ik die zou moeten begraven echt niet met die hond in mijn maag zou zitten.

Ik hou van mijn beesten echt waar het zijn echt mijn kinderen en er is niets wat ik er niet voor over heb, maar je eigen kind dood, nee schuld of geen schuld van die ouders het is al drama genoeg dat ze hun kind kwijt zijn.