Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Telpeva schreef:Ik weet niet of ik moet lachen of dat ik mij heel erg zorgen moet maken.
Ik had er niet eens bij stil gestaan dat het een mogelijkheid was dat Wilders daadwerkelijk premier zou worden.![]()
Ik ben compleet in shock. En ik vind het echt vreselijk dat dit geval daadwerkelijk premier gaat worden van Nederland. Opeens zijn we ook een soort Trump-land geworden.
DuoPenotti schreef:Palmera schreef:Zoveel ontevredenheid, al zolang, de huidige politici luisteren niet, gaan nog harder plukken van toch al kale kippen. Echt, ik snap het zojuist gemaakte statement maar al te goed.
Of het ideaal is is een tweede, de tijd zal het leren. Maar al waait er maar tijdelijk eens een andere wind hè
Precies. Niet iedereen zit in de linkse bokt bubble.
Teveel mensen zijn het echt al jaren beu hoe het gaat.
Zie je ook wel aan het verliest van VVD.
Gaat dit ideaal zijn.. Nee.
Maar dit signaal moet door gaan dringen bij ver van de bed show De Haag
fransje23 schreef:Het gaat al heel lang helemaal niet links. Dus dat zou nu juist een andere wind zijn.
PVV is erg zoals VVD met een meer uitgesproken mening over immigratie en bizarre ideeën als Nexit.
Mannen met bijzondere kapsels zijn meestal niet positief voor een land.
fransje23 schreef:Het gaat al heel lang helemaal niet links. Dus dat zou nu juist een andere wind zijn.
PVV is erg zoals VVD met een meer uitgesproken mening over immigratie en bizarre ideeën als Nexit.
Mannen met bijzondere kapsels zijn meestal niet positief voor een land.