Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:naranja1 schreef:WOEHOE![]()
![]()
ik heb een afspraak met iemand van de VVD (en misschien PvdA) om straatintimidatie in mn gemeente aan te pakken![]()
ik maak maar gebruik van de verkiezingstijd om het aan te kaarten
Wat goed! Ik ben benieuwd. Deel je hier de uitkomst?hoe ga je het aanvliegen?
Cer schreef:996981 schreef:
Nou, hoogoven, na een scrum sessie ..
Sorry, kon t niet laten![]()
Goed zeg ts!!
Cer schreef:996981 schreef:Nouja, als je aankomt met “ik vind het niet eerlijk“ kom je waarschijnlijk niet ver
![]()
Iets van methodiek en onderbouwing lijkt me niet verkeerd
Eens hoor, maar “aanvliegen”… ?
naranja1 schreef:WOEHOE![]()
![]()
ik heb een afspraak met iemand van de VVD (en misschien PvdA) om straatintimidatie in mn gemeente aan te pakken![]()
996981 schreef:naranja1 schreef:WOEHOE![]()
![]()
robert45 schreef:naranja1 schreef:WOEHOE![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd over wat voor straatintimidatie we het hebben? Want ik veronderstel dat je hier zelf dus mee te maken hebt (gehad).
En hoe je hier de rol van de politiek in ziet?
pien_2010 schreef:Robert straat intimidatie is al erg oud helaas . Zelf heb ik veel meegemaakt fluiten, sissen, nalopen, te dicht tegen me aanstaan, betasten billen , borsten of snel aanraken ervan.
Een keer meegemaakt dat ik de trein wilde halen en die stond eral dus ik trok een sprintje in de tunnel onder het perron en werd door 2 mannen vastgegrepen en tegen de muur geklemd . Ik was zo gefocust om mijn trein te halen dat ik met een soort oer kreet en kamikaze sprong los wist te komen en naar boven sprintte en net op tijd de trein in sprong. Pas in de trein kwam de reactie want puur vanwege het hoge andreline niveau al aanwezig ben ik los gekomen. Had brrrrr af kunnen lopen.
De meeste vrouwen hebben dit soort ervaringen.