Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Daks schreef:Dus.... Niemand maar dan ook niemand is daar slechter door geworden.
Er werd in ieder geval geen oorlog ontketend.
Imo Met honing vang je meer vliegen dan met stront.
Trump had hem nog wat troepen geleend wsl. Als dat in jouw ogen beter is...
Daks schreef:Misschien moet jij eens verder kijken dan dingetjes in een artikel en het eens objectief zonder namen erbij bekijken.
Trump en Putin zijn namen die rode wat zwarte vlaggen op de mensheid gooit waardoor het moeilijk word de kat en het koren te scheiden en tussen de regels door te lezen.
Daks schreef:Ach iedereen vergeet dat Trump er het meeste verantwoordelijk voor was dat Putin eindelijk open stond voor een samenwerken met de us IPV enkel negatief schreeuwen over en weer. Een mogelijke samenwerking voor cyberveiligheid etc etc. Helaas zal de tijd het niet leren go het daadwerkelijk goed zo zijn gegaan maar het verdomde feit dat er normaal gecommuniceerd werd dat word even vergeten.
Al die gesprekjes die er nu plaatsvinden doen niks daar zijn Wij nu helaas de getuige van.
En nee ik keur niet goed wat er nu gebeurd en ja ik ben er op tegen en ja ik vind het belachelijk dat er mensen zijn die dit steunen.
Daks schreef:poetser schreef:Mnka heel veel sterkte.
De situatie is verschrikkelijk. Poetin is een eng, gevaarlijk mannetje met een veel te groot ego. Snap heel goed dat de aangrenzende landen zich ook niet veilig voelen. Zou Poetin echt zo gek zijn? Om heel Europa over te (willen/proberen) nemen?
Er is wel 1 gedachte die iedere keer opnieuw in mijn gedachten naar voren komt, namelijk dat ik heel blij ben dat Trump niet meer aan de macht is.
Trump was overigens wel de enige die iets kon met Poetin.
Daks schreef:Misschien moet jij eens verder kijken dan dingetjes in een artikel en het eens objectief zonder namen erbij bekijken.
Trump en Putin zijn namen die rode wat zwarte vlaggen op de mensheid gooit waardoor het moeilijk word de kat en het koren te scheiden en tussen de regels door te lezen.
Daks schreef:poetser schreef:Mnka heel veel sterkte.
De situatie is verschrikkelijk. Poetin is een eng, gevaarlijk mannetje met een veel te groot ego. Snap heel goed dat de aangrenzende landen zich ook niet veilig voelen. Zou Poetin echt zo gek zijn? Om heel Europa over te (willen/proberen) nemen?
Er is wel 1 gedachte die iedere keer opnieuw in mijn gedachten naar voren komt, namelijk dat ik heel blij ben dat Trump niet meer aan de macht is.
Trump was overigens wel de enige die iets kon met Poetin.
_San87_ schreef:Ik denk dat veel Nederlanders nog niet helemaal beseffen wat er aan de hand is.
Zebrastreep schreef:_San87_ schreef:Ik denk dat veel Nederlanders nog niet helemaal beseffen wat er aan de hand is.
Nou ja ze beseffen wel dat de prijzen voor benzine omhoog gaan zo te zien...
Tuurlijk sta ik daar ook maar opgefokt gedrag zal je bij mij niet zien. Had wel de neiging om er wat van te zeggen maar denk niet dat dat tegenwoordig nog zo verstandig is.
DuoPenotti schreef:Maar waarom kon zij dat wel?
Wat had zij wat andere niet hebben?
Is er iemand die misschien op Merkel lijkt en wat dat betreft het stokje over kan nemen?