Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:superpony schreef:De problemen blijven stapelen. GIsteravond een buschauffeur mishandeld in Emmen door 30 man. Volgens FNV door veiligelanders die gratis mogen reizen...........
Zo dat is even stemmingmakerij! De politie geeft aan dat er helemaal geen sprake van mishandeling was, maar discussie en een klein beetje duwen. Er is geen eens aangifte gedaan door de betrokken chauffeur.
Benzz schreef:superpony schreef:De problemen blijven stapelen. GIsteravond een buschauffeur mishandeld in Emmen door 30 man. Volgens FNV door veiligelanders die gratis mogen reizen...........
Zo dat is even stemmingmakerij! De politie geeft aan dat er helemaal geen sprake van mishandeling was, maar discussie en een klein beetje duwen. Er is geen eens aangifte gedaan door de betrokken chauffeur.
superpony schreef:Ik doe helemaal niet aan stemmingmakerij!!
Ten eerste is die chauffeur wel degelijk aangevallen en dit was niet de eerste keer! De politie is meegereden op de bus om verdere problemen te voorkomen. Doen ze voor niks, want ze hebben niks beters te doen?
FNV laat weten dat de chauffeur er nog over nadenkt of hij aangifte wil doen. Hij was niet zwaar mishandeld, maar we verleggen onze grenzen maar gewoon dat als je niet half dood eruit komt, het niet meer erg is?
sterregoud schreef:Door 30 man bedreigd en mishandeld worden stemmingsmakerij noemen ? Zou dat helpen ?
De buschauffeur is uit de bus gesleurd en mishandeld. Zijn kleren zijn gescheurd en hij moest nog naar het ziekenhuis voor behandeling.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1023625 ... mishandeld
Benzz schreef:sterregoud schreef:Zo dat is even stemmingmakerij! De politie geeft aan dat er helemaal geen sprake van mishandeling was, maar discussie en een klein beetje duwen. Er is geen eens aangifte gedaan door de betrokken chauffeur.
Door 30 man bedreigd en mishandeld worden stemmingsmakerij noemen ? Zou dat helpen ?
De buschauffeur is uit de bus gesleurd en mishandeld. Zijn kleren zijn gescheurd en hij moest nog naar het ziekenhuis voor behandeling.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1023625 ... mishandeld
superpony schreef:Dit topic gaat over de asielzoekers en de problemen waar men tegenaan loopt, wat men als oplossing ziet, hoe de rest van de bevolking dit ziet en ervaart etc.
Neerplempen? Dit is overal te lezen, maar we hebben hier gewoon een discussie erover en dit is daar een onderdeel van. Overdrijven en zoeken is ook wel een vak.
De politie is in de bus gestapt om de rust te bewaren!! Denk je dat ze niks anders te doen hebben? Doen ze dat standaard?
En het is vast minder erg als deze chauffeur niet gehandicapt of dood is nu..........
En ik snap heel goed dat ze proberen dit soort berichten wat te nuanceren, om de rust te bewaren, want de problemen zijn echt heel groot.
Emmen krijgt een deel en die staan daar echt niet positief tegenover. Wat denk je dat ze bang voor zijn? Straks zijn de asielzoekers niet meer het probleem, maar het volk die in opstand komt. Ik denk dat ze daar in Emmen veel banger voor zijn.
Dit is ook niet de eerste keer en geeft aan welke problemen er zijn. Daarom hebben we deze discussie en schrijven we erover. Maar ik wil ook wel aan kleren komen trekken en evt een klap uit komen delen, als ik daarmee wel dingen kan en mag duidelijk maken.............Is toch niet erg?
Loretta schreef:superpony schreef:Ik doe helemaal niet aan stemmingmakerij!!
Ten eerste is die chauffeur wel degelijk aangevallen en dit was niet de eerste keer! De politie is meegereden op de bus om verdere problemen te voorkomen. Doen ze voor niks, want ze hebben niks beters te doen?
FNV laat weten dat de chauffeur er nog over nadenkt of hij aangifte wil doen. Hij was niet zwaar mishandeld, maar we verleggen onze grenzen maar gewoon dat als je niet half dood eruit komt, het niet meer erg is?
Waar zijn de politici die roepen dat dit soort geweld onacceptabel is?
Het blijf opvallend stil.
Karl66 schreef:Als je het over de trein van Assen naar Emmen hebt, dan heb je zelf in ieder geval geen enkel idee of het wel of niet meevalt. Dan weet je duidelijk niet waar je over praat.
Ik zit niet meer zo heel vaak in de trein van Emmen naar Zwolle, maar mijn zoon zit daar dagelijks in en in die trein gebeurt over het algemeen heel wat minder dan tijdens een gemiddelde treinreis in de randstad.
Karl66 schreef:Als je het over de trein van Assen naar Emmen hebt, dan heb je zelf in ieder geval geen enkel idee of het wel of niet meevalt. Dan weet je duidelijk niet waar je over praat.
Ik zit niet meer zo heel vaak in de trein van Emmen naar Zwolle, maar mijn zoon zit daar dagelijks in en in die trein gebeurt over het algemeen heel wat minder dan tijdens een gemiddelde treinreis in de randstad.
Loretta schreef:In het AZC zelf is het ook een dolle boel. En dan te bedenken dat daar ook nog echte vluchtelingen zitten die voor het geweld in hum land gevlucht zijn. Die krijgen daar ook nauwelijks rust tussen die doorgeslagen idioten uit veillige landen.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/864681/o ... onde-agent
_San87_ schreef:Karl66 schreef:De trein van Assen naar Emmen?
Ik denk dat Zwolle - Emmen bedoelt wordt. Daar was t laatst ook raak.
Loretta schreef:Karl66 schreef:Als je het over de trein van Assen naar Emmen hebt, dan heb je zelf in ieder geval geen enkel idee of het wel of niet meevalt. Dan weet je duidelijk niet waar je over praat.
Wat gebeurt er dan zoal op de gemiddelde treinreis in de randstad. Ik ben vaak genoeg in de randstad met de trein geweest maar dat viel ook best wel mee. De trein van Zwolle naar Emmen ben ik nooit mee geweest dus daar kan ik niet over spreken.