Cookies schreef:Hij leest een autocue voor, iemand heeft een verhaaltje voor hem geschreven wat hij op mocht lezen. Zijn fans zullen dit ook zo zien en dus geen waarde hechten aan dit verhaal.
Ben ik ook bang voor ja.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Arabesk schreef:Hoe zullen de betogers zich voelen. Ze deden wat Trump hen vroeg, hij zou zelfs met ze meegaan en nu laat hij ze keihard in de steek.
Ben ik ook benieuwd naar.
Zo doet hij dat al zijn hele leven, mooie praatjes (voor sommigen,) gebruikt mensen en laat ze dan als het hem beter uit komt vallen als een baksteen.
Cookies schreef:Hij leest een autocue voor, iemand heeft een verhaaltje voor hem geschreven wat hij op mocht lezen. Zijn fans zullen dit ook zo zien en dus geen waarde hechten aan dit verhaal.
Loretta schreef:Jis_ schreef:
Ben ik ook benieuwd naar.
Zo doet hij dat al zijn hele leven, mooie praatjes (voor sommigen,) gebruikt mensen en laat ze dan als het hem beter uit komt vallen als een baksteen.
Mensen hebben nu zelfs zijn leven voor hem gegeven. Anderen krijgen zware gevangenisstraffen omdat ze zich voor zijn karretje lieten spannen. Maar hij is alleen maar met zichzelf bezig. Helaas zijn er altijd een groep mensen die het nooit zullen zien.
Prrrr schreef:Cookies schreef:Hij leest een autocue voor, iemand heeft een verhaaltje voor hem geschreven wat hij op mocht lezen. Zijn fans zullen dit ook zo zien en dus geen waarde hechten aan dit verhaal.
Dat viel wel op ja. Het zou me niet verbazen als Pence hem onder druk heeft gezet: linksom of rechtsom raak je je macht kwijt, als je dat filmpje publiceert bespaar ik je de publieke schande van het 25e amendement. Want de mededeling dat Pence dat niet gaat doen was wel mooi getimed met dit filmpje.
Arabesk schreef:Z'n aanslag op de democratie is mislukt dus maakt ie nu een draai om zelf buiten schot te blijven.
Belangrijk van z'n boodschap is wel dat z'n volgelingen nu uit zijn mond horen dat hij de uitslag accepteert en niet meer gestolen is.
Opvallend was z'n lichaamstaal of liever het gebrek eraan. Normaal wappert ie enorm met z'n handen, nu niet.
Zn extreme aanhangers zullen dat zien als deep fake of dat het zijn hologram was of weet ik veel.
Jis_ schreef:Ontzettend machtsbelust en wil alleen maar een winnaar zijn. Niet zulke fijne eigenschappen.
Die man is niet dom, heeft nu wel een inschattingsfout gemaakt en dat weet hij, hij staat er nu zelf wel achter met wat hij zegt om zijn hachje te willen redden, met heel veel kiespijn en dat zie je aan zijn gezicht. Nog even en hij ontkent dat hij die opruiende tweets/berichten geschreven heeft.
Geen spijtbetuiging, omdat hij het ook niet zal zien als mede zijn schuld. Het zal niet eens in hem op komen om sorry te zeggen. Denk ook dat als dat van hem verlangd wordt hij dat weigert.
Prrrr schreef:Of hij niet dom is weet ik niet. Ik heb de moeite genomen dat hele gesprek met Brad Raffensperger af te luisteren en hij kent maar één waarheid, en dat is de zijne, aan te passen naar hoe het dat op moment voor hem uitkomt. Hij wordt daarin ook nog door zijn eigen mensen gecorrigeerd. Vind ik geen teken van intelligentie.
Hij is wel extreem goed in het omslaan als het echt niet anders kan en vervolgens doen alsof zijn neus bloedt. Het gebrek aan lichaamstaal, wat Arabesk hierboven al aangeeft, maakt wel duidelijk dat dit niet zijn tekst is. De tekst is ook niet meer brallerig. Hij heeft zich de omslag nog net eigen gemaakt, maar dat komt vast ook nog wel. Dan geeft hij er voor zichzelf een draai aan en kan hij er weer mee verder.
Zijn nicht, Mary Trump, had zich al afgevraagd wat hij zou gaan doen als hij publiekelijk een verlies zou lijden dat hij niet meteen kon spinnen. Dat is nu helder. Nu de 20e nog afwachten...
Suzanne F. schreef:Ik hoorde net op het nieuws dat een Trump aanhanger zei dat de Trump aanhangers netjes op het veld zijn gebleven maar dat de relschoppers fascisten waren die uit waren op rellen. En dat nu Trump de zwarte Piet krijgt toegespeeld.
Ik weet het ook niet. Hoor het meer om me heen dat Trump bewust zwart wordt gemaakt in de media en dat hij wordt tegengewerkt. Worden we niet voor de gek gehouden met zijn allen door wat de media ons voorhoudt? Dat vraag ik me weleens met meer dingen af. En nee, ik ben geen Wappie.
Juut schreef:Dat duurde niet lang, van you are special naar they don't reprecent our country![]()
Denk dat meneer Trump nu vooral heel druk bezig is met die gratie aan zichzelf verlenen...
Loretta schreef:Beter nu gelijk afzetten. Voordat hij zichzelf straks gratie verleend.
Prrrr schreef:Nee, je kan alleen een zittende president impeachen. Na de machtsovername kan je met 'gewone' justitie achter hem aan. Die is machteloos bij een zittende president, vandaar dat impeachment bestaat.
Exitium schreef:Loretta schreef:Beter nu gelijk afzetten. Voordat hij zichzelf straks gratie verleend.
Zoals gezegd, dat kan hij nietPrrrr schreef:Nee, je kan alleen een zittende president impeachen. Na de machtsovername kan je met 'gewone' justitie achter hem aan. Die is machteloos bij een zittende president, vandaar dat impeachment bestaat.
Waarom heb jij het periodiek systeem in je profiel staan?