Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Een nicht van Trump heeft een boek over de familie geschreven. De eerste sappige details komen al naar buiten , Trump blijkt iemand betaald te hebben om zijn toelatingsexamen te maken voor de uni , waarom verbaasd me dat nu niet?
enzino schreef:bigone schreef:Een nicht van Trump heeft een boek over de familie geschreven. De eerste sappige details komen al naar buiten , Trump blijkt iemand betaald te hebben om zijn toelatingsexamen te maken voor de uni , waarom verbaasd me dat nu niet?
Dat verbaasd je waarschijnlijk niet omdat Trump voor jou de personificatie is van alles dat slecht is. Elk detail, elke aantijging, elke roddel, elke negatieve spin van wat hij doet bevestigd jouw vooringenomen standpunt en zal je niet verbazen.
Iemand kan een lijst maken van de 100 of 500 van de ergste dingen die Trump heeft gedaan en deze aantijging/roddel zal er niet in voorkomen. Het lijkt me dan ook niet echt nieuwswaardig, mits je natuurlijk de verkopen van dat boek wil steunen. Hetzelfde met je Kanye verhaal drie dagen terug wat meer op een publiciteitsstunt lijkt dan een serieus plan de verkiezingen te beïnvloeden. Maar je blijft er maar met open ogen intrappen op zoek naar anti-Trump roddels.
enzino schreef:Pantykous schreef:Maar even he, deze man kun je niet serieus steunen toch?
(...)
Dat lijkt me een beter argument dan "een nicht van Trump die graag publiciteit voor een nieuw boek wil claimt dat hij 50+ jaar geleden gesjoemeld heeft met een toelatingstest voor een universiteit".
enzino schreef:En daar ga je wel op in, terwijl je deze betere even overslaat?Pantykous schreef:Maar even he, deze man kun je niet serieus steunen toch?
(...)
Dat lijkt me een beter argument dan "een nicht van Trump die graag publiciteit voor een nieuw boek wil claimt dat hij 50+ jaar geleden gesjoemeld heeft met een toelatingstest voor een universiteit".
enzino schreef:Je hebt er inderdaad iets van wegAilill schreef:En daar ga je wel op in, terwijl je deze betere even overslaat?
Misschien dat je mij verward met de persvoorlichter van het witte huis?
bigone schreef:Och Enzino, wanneer jij vind dat Trump het heiligste jongetje uit de klas is, van mij mag je.
Familie en kennissen die dagelijks met zijn incompetentie te maken hebben weten wel beter .
Ailill schreef:Je hebt er inderdaad iets van weg
Maar het is toch best opvallend: Iemand brengt het boek ter sprake en daar komt een best uitgebreide reactie op van jou. Vervolgens maakt iemand een veel beter punt (jouw woorden) en dan komt er precies 0,0 respons