Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:sureido schreef:Ja, als het elkaar opruimt prima toch, volgens mij weet iedereen de risico’s waar ze aan beginnen. Als je geld wilt verdienen via de criminele weg heb ik daar 0 medelijden mee.
En als zwart geld niet bestond was er een groot deel van de luxe sector failliet.
Dat is dus het probleem met een verslaving...
En iedereen kan verslaafd raken..
Whale schreef:Maar door het te laten toestaan dat iedereen 5 wietplantjes mag hebben is niet ineens de criminaliteit rondom drugs weg.
Whale schreef:Maar dan heb je het alleen over wiet en XTC. Er wordt hier nog wel meer gehandeld dan dat.
Dioxide schreef:Ik weet dat hij afgezaagd is, maar heb je al eens met CBD geexperimenteerd? In mijn omgeving al meerdere ernstig (progressief) zieke mensen meegemaakt die na het afkicken van morfine (e.a.) hun leven grotendeels weer terug kregen aangaande fitheid en bijwerkingen door alle doktersdrugs.
Vergeet ook niet dat medici en medische onderzoeken zwáár gesponsord worden door medicijnfabrikanten en er dus grote belangen zijn bij het "aan de pillen" houden van mensen.