Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quera schreef:sureido schreef:Ja, als het elkaar opruimt prima toch, volgens mij weet iedereen de risico’s waar ze aan beginnen. Als je geld wilt verdienen via de criminele weg heb ik daar 0 medelijden mee.
En als zwart geld niet bestond was er een groot deel van de luxe sector failliet.
Dat is dus het probleem met een verslaving...
En iedereen kan verslaafd raken..
Whale schreef:Maar door het te laten toestaan dat iedereen 5 wietplantjes mag hebben is niet ineens de criminaliteit rondom drugs weg.
Whale schreef:Maar dan heb je het alleen over wiet en XTC. Er wordt hier nog wel meer gehandeld dan dat.
Anders was dat al wel aangepast.
)! De meneer in het filmpje van SindyKaya legt het nog eens heel erg goed uit. Welliswaar is het vanuit Amerikaanse ervaringen, maar ook hier gaan echt meer mensen dood aan voorgeschreven opiaten dan aan drugsgebruik met verstand.Dioxide schreef:Ik weet dat hij afgezaagd is, maar heb je al eens met CBD geexperimenteerd? In mijn omgeving al meerdere ernstig (progressief) zieke mensen meegemaakt die na het afkicken van morfine (e.a.) hun leven grotendeels weer terug kregen aangaande fitheid en bijwerkingen door alle doktersdrugs.
Vergeet ook niet dat medici en medische onderzoeken zwáár gesponsord worden door medicijnfabrikanten en er dus grote belangen zijn bij het "aan de pillen" houden van mensen.
neuroloog had ooit het slimme plan van weedthee gebruiken. Affijn op ziekenhuis afdeling zijn ze aan de brouw gegaan om voor me een kan thee te maken.
maar de eerste slok (smerig) bleef nog binnen slok twee kwam er net zo snel weer uit en ik ben uren aan het overgeven gebleven
oftewel mijn lijf blieft het niet. Het dringende advies gekregen er voortaan ver uit de buurt te blijven.
zaten paar stevig te blowen onder het rolstoel podium. Was geen pretje,
echt beroerd geweest en dagen een vaag hoofd. Dus nee niks voor mij.