Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Is dat niet sunny side of sex in oeganda? Heb ik destijds gezien en echt verwonderd naar zitten kijken. De openheid
https://www.npo3.nl/sunny-side-of-sex/1 ... ON_1200117
Electra63 schreef:Er is natuurlijk wel een verschil tussen topless zonnen en/of naakt recreëren en je sexleven met je familie te bespreken/te delen en/of te bekijken en daarmee eventueel geholpen te worden
anjali schreef:Electra63 schreef:Er is natuurlijk wel een verschil tussen topless zonnen en/of naakt recreëren en je sexleven met je familie te bespreken/te delen en/of te bekijken en daarmee eventueel geholpen te worden
Uit de reacties blijkt dat er toch wel een verband wordt gezien tussen naakt zijn en sex. Als iemand geheel of gedeeltelijk naakt gaat rondlopen kan dat door sommigen als een uitnodiging tot sex worden opgevat.Al heeft de naaktloper zelf die bedoeling niet.
karuna schreef:Is dat niet sunny side of sex in oeganda? Heb ik destijds gezien en echt verwonderd naar zitten kijken. De openheid
https://www.npo3.nl/sunny-side-of-sex/1 ... ON_1200117
Citaat:Waar is die open maatschappij dan?? Eerlijk gezegd lijkt zoiets mij vreselijk!Ik weet het alleen van Bonobo's (apen) die veel sex in de sociale omgang hebben.Maar ook bij dieren is dat een uitzondering.
anjali schreef:Nederland is gedurende een tijd heel vrij geweest wat betreft zonnen zonder bovenstukjes etc. Toen gingen Nederlanders op vakantie naar buitenlanden waar een andere cultuur heerst en kregen daar problemen. Nu zijn die buitenlanders massaal naar Nederland gekomen.En hebben hun preutsere ideeen meegebracht.En daaroverheen heb je nu ook nog de internetcultuur met foto's die zo gemaakt zijn en overal verspreid.Ik heb de Flower-power-tijd nog zelf meegemaakt. Het is nu echt helemaal anders.Waarbij ik me wil onthouden van waardeoordelen.
anjali schreef:Uit de reacties blijkt dat er toch wel een verband wordt gezien tussen naakt zijn en sex. Als iemand geheel of gedeeltelijk naakt gaat rondlopen kan dat door sommigen als een uitnodiging tot sex worden opgevat.Al heeft de naaktloper zelf die bedoeling niet.
anjali schreef:Waar is die open maatschappij dan?? Eerlijk gezegd lijkt zoiets mij vreselijk!Ik weet het alleen van Bonobo's (apen) die veel sex in de sociale omgang hebben.Maar ook bij dieren is dat een uitzondering.
Lusitana schreef:Als mensen aan sex denken als ze een willekeurig persoon bloot of half bloot zien, dan heeft dat alles te maken met zijn of haar mindset, maar niet met het feit dat een mens bloot gaat, want dat is de natuurlijke staat van de mens.
Natuurlijk kun je óók verleiden met bloot, maar dat gaat met intentie. Bloot alleen werkt niet zo.
Tenzij bloot in de taboe sfeer is gehouden, dan wordt het ineens spannend.
Hoe meer je gewend bent aan alleen maar bedekt, hoe meer een beetje huid een trigger kan zijn voor geile gedachten.
Het is te gek voor woorden dat mensen zich moeten bedekken om maar vooral niks teweeg te brengen in anderen.
corine1981 schreef:Dat je mensen uit zou nodigen door bloot te zijn vind ik echt zo'n verwerpelijke gedachte, dan is er echt iets niet goed gegaan met je opvoeding hoor.... Daarmee insinueer je dus dat meiden zelf vragen om verkracht te worden...![]()
corine1981 schreef:Dat zeg ik toch ook niet? Maar dat wordt daarboven aangehaald? Ik zeg dat wanneer bloot die neiging bij je oproept het mis is, ik zeg niet dat verkrachtingen daardoor komen.
Shaggy09 schreef:Ik ken hier in Nederland eigenlijk totaal geen taboe rondom bloot.. Eerder in tegendeel