Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska schreef:Ik ben wel benieuwd, heb je voorbeelden van die.succesvolle experimenten?
Anoeska schreef:Ik ben wel benieuwd, heb je voorbeelden van die.succesvolle experimenten?
Tink89 schreef:Een aantal mensen in dit topic wordt heel boos/verdrietig als men het over 'de wajongers' heeft, want die zijn immers niet allemaal hetzelfde en er zijn er ook heel veel die wel hun best doen enzovoorts... en terecht! Ik snap dat het heel vervelend is als je dat leest en het voor jou niet geldt en mensen wel zo denken over de groep waar je onder valt.
Zullen we dan ook niet alle mensen bij UWV, de gemeente enzovoorts over één kam scheren? Want ook daar zijn er genoeg die echt proberen om mensen te ondersteunen en te helpen.
LadyMadonna schreef:purny schreef:Idd. Zelfde dat de economie heel hard is gegroeid... behalve voor ons
Nee, niet behalve voor jullie!
Er zijn genoeg mensen die achter het net vissen en niet in de Wajong zitten....
Citaat:maar 'pijnloos de uitkeringen verhogen' is er volgens mij niet bij. Dat betekent namelijk dat mensen die veel verdienen, nog meer belasting gaan betalen. Voor mij (en vele hoogopgeleiden met mij) zou dat betekenen dat ik ga emigreren. Voor de zogenoemde rijken is Nederland namelijk peperduur. Als je net te veel verdient voor al die leuke toeslagen, kwijtscheldingen en tegemoetkomingen, ben je namelijk niet beter af.