Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Ik zal het niet meer doen. Excuus aan de mensen die nieuwsgierig zijn geworden. Dat is oprecht mijn bedoeling niet geweest. Deze zaak kent alleen maar verliezers.
Sunrise_ schreef:Ik vind het überhaupt erg dat er ook naar buiten wordt gebracht dat Romy waarschijnlijk seksueel misbruikt is voordat ze werd omgebracht. Dan ben je op zo'n afschuwelijke manier aan je einde gekomen als tiener, en dan is er ook nog eens 0 'privacy', om het zo even te noemen.
Mavelle schreef:Sunrise_ schreef:Ik vind het überhaupt erg dat er ook naar buiten wordt gebracht dat Romy waarschijnlijk seksueel misbruikt is voordat ze werd omgebracht. Dan ben je op zo'n afschuwelijke manier aan je einde gekomen als tiener, en dan is er ook nog eens 0 'privacy', om het zo even te noemen.
Dat was precies wat ik ook dacht.
Ik las ook dat de PVV opeens levenslang wil voor 14-jarigen, en dat de verdachte een beetje wordt bestempeld als reddeloos verloren. Heb ook wel te doen met z'n ouders (en eventuele broers of zusjes). Die zullen ook niet weten wat hen overkomt en hoe hun kind in vredesnaam tot zoiets in staat kan zijn. Iemand die je dacht te kennen.
idylle schreef:Ik zal het niet meer doen. Excuus aan de mensen die nieuwsgierig zijn geworden. Dat is oprecht mijn bedoeling niet geweest. Deze zaak kent alleen maar verliezers.
Mavelle schreef:Sunrise_ schreef:Ik vind het überhaupt erg dat er ook naar buiten wordt gebracht dat Romy waarschijnlijk seksueel misbruikt is voordat ze werd omgebracht. Dan ben je op zo'n afschuwelijke manier aan je einde gekomen als tiener, en dan is er ook nog eens 0 'privacy', om het zo even te noemen.
Ik las ook dat de PVV opeens levenslang wil voor 14-jarigen, en dat de verdachte een beetje wordt bestempeld als reddeloos verloren. Heb ook wel te doen met z'n ouders (en eventuele broers of zusjes). Die zullen ook niet weten wat hen overkomt en hoe hun kind in vredesnaam tot zoiets in staat kan zijn. Iemand die je dacht te kennen.
dems75 schreef:Zo treurig indd dat de PVV zieltjes moet winnen over de rug van slachtoffers....misselijkmakend!
verootjoo schreef:Ik zou solliciteren bij de rechtbank als ik jou was. Blijkbaar ben jij meer geschikt dan de huidige rechters![]()
Persoonlijk ben ik erg blij met een rechtssysteem waarbij men veroordeelt op basis van feiten en op basis van vastgestelde straffen. En niet op basis van corruptie, emotie etc.
Overigens is de verdachte nog niet klaar met z'n straf na twee jaar zitten. Maar het jut wel lekker de massa op 'alleen maar twee jaar zitten!!'