intral schreef:Janinevv schreef:Maar is het dan niet triest dat sommige kinderen worden weggehaald door een niet goed overwege keuze?
Ik heb echt respect voor mensen, die hier hun moeilijke verhalen delen misschien kom ik heel bod over maar dat bedoel ik echt niet zo.
Ik wil niet hier mensen uit schelden voor je weet wel..
Vind het beetje jammer dat mijn mening, over het kind zijnde niet mag zijn omdat het een feit is.
Zolang je bot nog als "bod" schrijft en moord als "moordt" neemt echt niemand je belachelijke "mening" serieus.
En dan andere mensen dom noemen.....
Dit is dan weer niet nodig. Haar spelling heeft niks te maken met de inhoud van haar berichten. Laten we dit soort reacties achterwege laten.
Janine, ik merk dat je nu telkens je excuses probeert aan te bieden aan Michelle. Het mag duidelijk wezen dat je berichten op deze manier ongewenst zijn en het lijkt erop dat je hier inmiddels al zoveel ongedane schade mee hebt aangericht dat je misschien moet overwegen om uit dit topic te vertrekken als je niet van plan bent wat aan je toon en houding te veranderen.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil hiermee niet zeggen dat je alleen mag meepraten als je dezelfde mening als de meerderheid hebt. Maar de manier waarop jij jouw 'mening' hier verkondigt is niet prettig.