Schietpartij en explosies in Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Re: Schietpartij en explosies in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:16

Ik zag net een filmpje uit het voetbalstadion, doodeng.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:19

153 doden al... vreselijk er zit maar 1 achter dat kan niet anders dan de is zijn. ..

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:19

Vandaag wakker geworden met een enthausiast zoontje want sinterklaas komt vandaag en tegelijkertijd lees ik de berichten van Parijs. Wat een ellende. ... Waarom, waarom.....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:20

Crewleden van Death Metal zijn ook allemaal veilig, zo heeft de band laten weten.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:21

Hoe achterlijk ben je om jezelf op te blazen zegt al genoeg wat voor monsters het zijn

Grenzen dicht en alles wat binnen gewandeld is hier de afgelopen maanden terug sturen per direct

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:23

purny schreef:
Ik open m'n telefoon en zie diverse tweede geretweet. Mijn eerste gedachte was dat dit allemaal te maken heeft met het toelaten van vluchtelingen. Je weet niet wat je binnen haalt. Zelfs niet hier in Nederland

Wil je alsjeblieft niet van die achterlijke uitspraken doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:23

Wel effectief jezelf opblazen , stel idioten dit heeft heel wat planning gehad

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:24

Bij de Stade de France 4 doden waaronder de 3 kamikaze terroristen, die gasten hadden het gelukkig niet helemaal begrepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:25

Amandavd schreef:
purny schreef:
Ik open m'n telefoon en zie diverse tweede geretweet. Mijn eerste gedachte was dat dit allemaal te maken heeft met het toelaten van vluchtelingen. Je weet niet wat je binnen haalt. Zelfs niet hier in Nederland

Wil je alsjeblieft niet van die achterlijke uitspraken doen?

Alles behalve achterlijk. :) De IS'ers komen tussen de vluchtelingen gewoon mee naar binnen. De kans is groot dat wij ze in Nederland ook al hebben.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:26

De IS-ers komen ook binnen zonder de vluchtelingen. Het gros van de vluchtelingen wordt precies hetzelfde aangedaan als de mensen in Parijs. Die vluchten niet voor niks.

En pardon Willemina? Wat een racistische domme opmerking. Er zijn miljoenen Moslims die hier absoluut niet achter staan en fel tegen dit soort gruwelijke daden zijn!!!

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:27

Kom op mensen iedereen weet net zo goed dat de is hier mee te maken heeft.... Doe niet zo blind allemaal
Ze zijn allemaal met de stroom mee kunnen gaan
Laatst bijgewerkt door sloffiee op 14-11-15 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:28

IS strijders zitten onder de vluchtelingen. Zij zijn aan t beraden en wachten rustig af tot ze opgetrommeld worden om bloed te vergieten. Een sirische kamergenoot in Keulen wist mijne vertellen dat dit nog maar het begin is. Parijs gaat niet de eerste stad zijn, er gaan meer grotere steden volgen. Doel? Iets met Europa moslim te maken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:29

Nee hoor Amanda. Niet dom. Realistisch. Maar het zou pas echt dom zijn om te zeggen dat veel mensen blind zijn om niet te zien dat het openen van de grenzen een van de meest domme en idiote acties is geweest. Met zielige verhalen kom je een eind

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:30

En wat heeft de IS met de vluchtelingen te maken? Helemaal niks want er is geen enkele echte vluchteling die andere toewenst wat ze zelf mee maken. Blind denken is als je iedereen over een kam scheert en uit angst mensen die echt hulp nodig hebben de rug toekeert. Dat is pas blind zijn.

EenitraM en je denkt dat die IS strijders niet binnen komen zonder de vluchtelingen? Kom op zeg.

Willemina, voor mensen zoals jij heb ik geen woorden.

Purny, de grenzen zijn al JAREN OPEN.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:30

Ik vind die extreem rechtse mensen met hun racisme minstens net zo eng. Als de pvv hier aan de macht komt emigreer ik. Natuurlijk is het verschrikkelijk wat hier is gebeurd en m'n medeleven gaat ook naar de slachtoffers en nabestaanden. Maar dit wordt gedaan door monsters die geen enkel geloof hebben of in ieder geval totaal de regels niet navolgen. Niet alleen onschuldige mensen van elk ander geloof of zonder geloof, maar ook al die onschuldige moslims zijn hier de dupe van.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:33

We zouden eigenlijk met zoveel mogelijk mensen aangifte moeten doen tegen de eu en Rutte.

Anoniem

Amandavd schreef:
En wat heeft de IS met de vluchtelingen te maken? Helemaal niks want er is geen enkele echte vluchteling die andere toewenst wat ze zelf mee maken. Blind denken is als je iedereen over een kam scheert en uit angst mensen die echt hulp nodig hebben de rug toekeert. Dat is pas blind zijn.

EenitraM en je denkt dat die IS strijders niet binnen komen zonder de vluchtelingen? Kom op zeg.

Wie zegt dat de vluchtelingen het iemand anders toewensen? De IS'ers komen gewoon mee. Op het eerste gdzicht niet te onderscheiden van de vluchtelingen. De vluchtelingen hebben zelf ook geen idee.

Ook ik zeg grenzen sluiten. Vandaag nog.

tess_84

Hebben jullie echt niet door dat de vluchtelingen precies vluchten van dit soort geweld?? En snappen jullie echt niet dat extremisten die zulke aanslagen plegen, écht wel andere mogelijkheden hebben om een land binnen te komen dan maanden onderweg te moeten zijn met de vluchtelingen? Die organisaties zitten op hopen geld, die gaan echt geen maanden verspillen om dan veel kans te hebben dat het niet lukt. Kom op zeg! De extremisten zijn vóór de grote vluchtelingenstroom trouwens ook al geraakt waar ze wilden geraken, dus alsjeblieft, wees niet zo kortzichtig om te denken dat het zou helpen om de grenzen te sluiten...

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:34

Dit had ook gebeurd zonder alle vluchtelingen, er zijn al twee a drie jaar jongeren die vertrekken om mee te vechten in Serië etc, en om zich op te laten leiden.
Daarbij heeft dit niets maar dan ook niets met godsdienst te maken, dit zijn gewoon gekken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:35

Amandavd schreef:

Er zijn nu al te weinig mensen die ze kunnen registreren. Weet je de twin towers nog? Dat kon je ook niet op hij voorhoofd zien staan. Dus wat denken jullie bij die is strijders? Dat er een stempel op de hoofden staan?

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:36

Al met al je bent negens meer veilig in grotere steden.
Laatst bijgewerkt door sloffiee op 14-11-15 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

tess_84

Willemina_L schreef:
*knip*

Je kan hun geloof nog zo achterlijk vinden, dit heeft niets met geloof te maken. Extremisten misbruiken een geloof om zo hun acties te verantwoorden. Vraag aan eender welke gematigde gelovige wat ze ervan vinden en je zal zien dat ze het allemaal afkeuren.

Bovendien zijn veel vluchtelingen gevlucht vanwege hun geloof (ander geloof dan "gewenst" is) of omdat ze tot een andere etnische groep behoren dan "gewenst" is...
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 17-11-15 23:30, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd ivm verwijderde reactie.

Amandavd

Willemina_L schreef:
*knip*

Meen je dat nou echt? Kom op zeg. Mensen zoals jij daar moeten we pas echt bang voor zijn. Die domme dingen roepen uit onwetendheid.

Purny, echt, GEKKEN komen overal binnen, daarvoor hoeven ze zich niet als vluchteling voor te doen.
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 17-11-15 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:37

Willemina_L schreef:
*knip*

Achterlijk geloof wil ik niet zeggen, maar de manier van interpreteren van het boek en de manier van volgen, dat snap ik niet.
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 17-11-15 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:37

Ik word echt misselijk van mensen die alle moslims over één kam scheren.