Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:purny schreef:Ik open m'n telefoon en zie diverse tweede geretweet. Mijn eerste gedachte was dat dit allemaal te maken heeft met het toelaten van vluchtelingen. Je weet niet wat je binnen haalt. Zelfs niet hier in Nederland
Wil je alsjeblieft niet van die achterlijke uitspraken doen?
Amandavd schreef:En wat heeft de IS met de vluchtelingen te maken? Helemaal niks want er is geen enkele echte vluchteling die andere toewenst wat ze zelf mee maken. Blind denken is als je iedereen over een kam scheert en uit angst mensen die echt hulp nodig hebben de rug toekeert. Dat is pas blind zijn.
EenitraM en je denkt dat die IS strijders niet binnen komen zonder de vluchtelingen? Kom op zeg.
Willemina, voor mensen zoals jij heb ik geen woorden.
Purny, de grenzen zijn al JAREN OPEN.
Amandavd schreef:En wat heeft de IS met de vluchtelingen te maken? Helemaal niks want er is geen enkele echte vluchteling die andere toewenst wat ze zelf mee maken. Blind denken is als je iedereen over een kam scheert en uit angst mensen die echt hulp nodig hebben de rug toekeert. Dat is pas blind zijn.
EenitraM en je denkt dat die IS strijders niet binnen komen zonder de vluchtelingen? Kom op zeg.
Willemina, voor mensen zoals jij heb ik geen woorden.
Purny, de grenzen zijn al JAREN OPEN.
Willemina_L schreef:*knip*
Willemina_L schreef:*knip*