vuurneon schreef:Omdat ik tegen leeftijds discriminatie ben, ben niet zo fan van bepaalde groepen zonder wettige reden uit te sluiten.
Ah ja, ik begrijp het.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kana schreef:vuurneon schreef:Omdat ik tegen leeftijds discriminatie ben, ben niet zo fan van bepaalde groepen zonder wettige reden uit te sluiten.
Ah ja, ik begrijp het.Gelukkig zijn er automatisch al restaurants waar kinderen minder vaak komen dus een kleine(automatische) keuze is er al.
Fitzroy schreef:Ik heb ook geen last van kinderen in horeca hoor, dat had ik al eerder aangegeven. Maar ik begrijp werkelijk waar niet dat je je er druk om maakt dat er mensen zijn die dit wel willen.
Maar kindvrije vliegtuigplaatsen zou me wel veel geld waard zijn. Daar heb ik dus wel echt last van. Van die schoppende en jankende kinderen. Of die je hoofdsteun vastpakken terwijl je net ein-de-lijk in slaap bent gedut. Wmb voert iedere maatschappij kindvrije gedeeltes in.
Fitzroy schreef:Kunnen jullie het nu echt niet hebben dat er mensen zijn die kindvrije horeca of vliegtuigen zouden willen? Wat is jullie probleem? Get over it .. Ieder zijn ding. Ik houd niet van schreeuwende of jankende kinderen. Enige oplossing: geen kinderen. Die resorts zijn er ook niet voor niets en vinden gretig aftrek.
Jillsil schreef:Ik heb niet het gehele topic gelezen maar op zich zie ik geen kwaad in kindvrije horeca. Je weet dat als je naar de Mac gaat of een gemiddeld pannenkoeken-restaurant gaat er (gillende) kinderen zullen zijn maar als dat niet wilt kun je naar "eet-gillende-kinderen-vrij-eettent" gaan en weet je dat er geen kinderen zullen zijn. Dan is iedereen blij toch?
Kana schreef:Ik stem voor kindvrije wijken.
Mijn buurjongen krijst mij heel erg vaak wakker(slaap al bewust met het raam dicht nu). En een boek lezen in de tuin met mooi weer zit er al een hele tijd niet meer in helaas.
Grapje natuurlijk, maar soms...
Sammie schreef:Bij kinderen gaat het ook om gedrag, he. Daar gaat nu juist dit hele topic over.
Sammie schreef:Bij kinderen gaat het ook om gedrag, he. Daar gaat nu juist dit hele topic over.
Citaat:maar gewoon een plek waar mensen kunnen zitten zonder een bepaalde storende factor.
vuurneon schreef:Sammie schreef:Bij kinderen gaat het ook om gedrag, he. Daar gaat nu juist dit hele topic over.
Als het om gedrag gaat, waarom dan álle kinderen de toegang ontzeggen al bij voorbaat? Gedrag kun je aanspreken en eventueel zelfs de stoorzenders verwijderen.
Fitzroy schreef:Gebed zonder eind idd, Sammie. Ik ga de boel hier ontstippen zoveel onzin als hier uitgekraamd wordt met vergelijkingen die echt nergens over gaan. Veel plezier met jullie disscussie.