Jillsil schreef:Ik heb niet het gehele topic gelezen maar op zich zie ik geen kwaad in kindvrije horeca. Je weet dat als je naar de Mac gaat of een gemiddeld pannenkoeken-restaurant gaat er (gillende) kinderen zullen zijn maar als dat niet wilt kun je naar "eet-gillende-kinderen-vrij-eettent" gaan en weet je dat er geen kinderen zullen zijn. Dan is iedereen blij toch?
Niet iedereen blij, want mijn kinderen kunnen zich keurig gedragen (hebben een gedegen nette-restaurants-training gehad) en ik zou helemaal niet gelukkig zijn met Mac of pannenkoeken. Dus nah, ik vind het niet zo erg als er restaurants zijn die kinderen tot een bepaalde leeftijd liever niet binnen hebben, maar hou dan alsjeblieft de keuze wel een beetje (veel) ruimer dan Mac/fastfood en pannenkoeken.
Kana schreef:Ik stem voor kindvrije wijken.
Mijn buurjongen krijst mij heel erg vaak wakker(slaap al bewust met het raam dicht nu). En een boek lezen in de tuin met mooi weer zit er al een hele tijd niet meer in helaas.
Grapje natuurlijk, maar soms...

Ik stem voor wijken die vrij zijn van net verliefde stellen. Mijn buren krijsen mij ook regelmatig wakker, en die hebben toch echt geen kleine kinderen (zijn 60+)...
Sammie schreef:Bij kinderen gaat het ook om gedrag, he. Daar gaat nu juist dit hele topic over.
Echter is er niet de kans om te zeggen 'ik mag wel binnen als mijn kind zich gedraagt' - net zoals bij rokers: 'ik mag binnen als ik hier niet rook'. Dus daar zit wel een verschil.
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 26-08-15 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt