KoudbloedKim schreef:Tendance schreef:Je krijgt het geld niet gratis! Je hebt er een heel groot deel van kwaliteit van leven voor moeten inleveren!! Snap dat nou eens...Dat is jouw mening Geryon. Jammer dat je mij rechtstreeks aan moet vallen om dat duidelijk te maken.
Ik blijf bij mijn mening dat paarden een overbodige luxe zijn. Ik val zieken niet aan. Ik heb het enkel over geld wat gratis gekregen is en wat uitgegeven wordt aan overbodige luxe. Dan kkunnen vele andere zieken daarmee geholpen worden.
Dat iemand tegen mij zegt, dat dit een verkeerd beeld is, dat is zijn mening, maar mijn mening is niet zo en dan moet je me niet aanvallen, maar met echt goede argumenten komen.
Mijn beste vriendin heet die 2 herseninfarcts gehad en is dus ook echt ziek, maar ook zij denkt er hetzelfde over.
Dat snap ik heel goed, maar waarom moet dat bedrag en de tegemoetkomingen dan zo hoog zijn, dat je er iets van kunt doen, wat een ander niet kan?
Het gaat er niet om of je een uitkering krijgt, maar of het bedrag niet te hoog is als je er een paard van kunt houden.