Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik vind dat geen excuus en ik spreek echt, écht uit ervaring wat dat betreft.
Zélfs als je zoooo diep ziet dat je het daadwerkelijk gaat doen, denk je nog na.
Ik denk dat hier meer speelde dan alleen een zeer sterke doodswens.
Mioux schreef:Klopt, maar daarmee ontneem je niet fysiek hun leven.Citaat:Ik vind dat geen excuus en ik spreek echt, écht uit ervaring wat dat betreft.
Zélfs als je zoooo diep ziet dat je het daadwerkelijk gaat doen, denk je nog na.
Ik denk dat hier meer speelde dan alleen een zeer sterke doodswens.
Helaas denken niet alle mensen na, zo vind ik de berichten de laatste tijd van voor de trein springen ook iets dat je zegt, je doet wel al die mensen en werkers het aan. Die trauma komen de chauffeurs van de treinen ook niet te boven. En toch hoor je het zo ontzettend vaak. We weten niet wat er in t hoofd omging van de man die t vliegtuig bestuurde...
KoudbloedKim schreef:Ik wil dit niet geloven...
Ik wil gewoon niet geloven dat je bewust 149 mensen met je mee de dood in sleept.
Joman schreef:Mioux schreef:joman, ik heb het over mogelijkheden. Gehele topic is in principe speculatie.
Speculatie is ook om het te proberen te begrijpen wat er gebeurd is, aangezien nog niet super veel feiten er zijn. Dat heet mens zijn
Nee, dat is een bepaalde nieuwsgierigheid die in dit soort situaties gewoon ongewenst is. Denk even aan de nabestaanden die wellicht meelezen?
Het nieuws komt vanzelf naar boven, bestaande uit feiten. Je hoeft niet allerlei zaken te verzinnen waarop je vanzelf antwoord krijgt.
KoudbloedKim schreef:Klopt, maar daarmee ontneem je niet fysiek hun leven.Helaas denken niet alle mensen na, zo vind ik de berichten de laatste tijd van voor de trein springen ook iets dat je zegt, je doet wel al die mensen en werkers het aan. Die trauma komen de chauffeurs van de treinen ook niet te boven. En toch hoor je het zo ontzettend vaak. We weten niet wat er in t hoofd omging van de man die t vliegtuig bestuurde...
Knakker schreef:Dat is vaak uit geloof en ze doen dat zeg maar wat hun opgedragen wordt.[naam] schreef:Ik wil dit niet geloven...
Ik wil gewoon niet geloven dat je bewust 149 mensen met je mee de dood in sleept.
ja, bizar...
maar goed, als dit waar is, weten we natuurlijk de reden ook niet.
Maar die zelfmoord-terroisten slepen ook geheel heel bewust andere mensen mee in hun drama.
Hiermee wil ik niet zeggen dat deze piloot deze gedachten had hoor, maar meer mensen hebben blijkbaar deze gedachtenkronkel.