MarlindeRooz schreef:xNathaliee schreef:Wat me wel irriteert.. Elke keer die beelden?! Echt sensatie lijkt het wel.
Wat moeten ze anders uitzenden?
WIDM

Jij bent niet goed.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Wauw, er zijn echt mensen die de politie op dit moment bekritiseren en roepen hoe ze het beter hadden kunnen doen? Wauw... Ik ben geschokt... Alsof er op dat moment alle tijd is om bij elkaar te zitten voor een goed plan. Politiewerk is improviseren.
SAKKIA schreef:Danique schreef:Ik blijf er bij; hij was of niet helemaal goed, of hij was onder invloed. Als er 6 gewapende agenten op je af rennen en je vraagt 'wat gaat u doen', dan gaat het niet helemaal goed met je lijkt me.
Oh ik had de indruk dat hij dit zei tegen de portier!
Destination schreef:karuna schreef:Het is in ieder geval wereld nieuws. Het is nu zo ongeveer overal bekend.
Ik heb het nog nergens op een Duitse site gezien?
MarlindeRooz schreef:xNathaliee schreef:Wat me wel irriteert.. Elke keer die beelden?! Echt sensatie lijkt het wel.
Wat moeten ze anders uitzenden?
Citaat:Wat een gekken hebben we toch op de wereldd zeg pfoeee.
Wel een toppertjes hoor die NOS smile-emoticon
Straks toch wie is de mol kijken
Oh en een voordeel, het sneeuwt en het blijft liggen, yeeeehh grin-emoticon
madeliefw schreef:Er was laatst een aflevering van Lauren Verster over arrestatieteams. Daar zag je heel mooi dat ze arrestaties altijd chaotisch doen lijken omdat ze de verdachte veel prikkels willen geven zodat de verdachte gedesoriënteerd wordt.
verootjoo schreef:MarlindeRooz schreef:
Wat moeten ze anders uitzenden?Spoiler:
WIDM![]()
Ik zie nu pas die filmpjes van de dader, maar wat een banketstaaf rozenwater zeg... hij lijkt wel stoned![]()
![]()
Vraag me af of hij überhaupt wist hoe dat pistool werkte?
Gelukkig is alles goed afgelopen
denice schreef:http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... de_1298161
Dit is toch ook gek gefilmd??
Ander filmpje dan die van tv trouwens.
Heel vreemd.
Destination schreef:karuna schreef:Het is in ieder geval wereld nieuws. Het is nu zo ongeveer overal bekend.
Ik heb het nog nergens op een Duitse site gezien?