Hond dood geschoten door politie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:51

Nessah schreef:
Femke_L schreef:

Ik had ook net gespiekt in haar profiel en kwam tot dezelfde ontdekking ;) ...

En sinds wanneer moet je 18+ zijn om serieus genomen te worden op een forum voor alle leeftijden? Sinds wanneer moet er gezegd worden in een topic hoe oud iemand is en vervolgens het ook nog door een ander een quote worden?

Ik vind dat het meisje van 12 heel wat volwassener reageert dan jullie dames :) Jullie spelen zelfs op een meisje van 12 op de man..

Sorry, maar jij speelt niet op de man wil je zeggen?

Iemand, van welke leeftijd dan ook, maar in dit geval 12 jaar, die wil meediscussiëren in zo'n 'volwassen' onderwerp, moet begrijpen dat het er dan ook niet altijd kinderlijk aan toe gaat en dat je dingen moet kunnen argumenteren..

En toen ik er achter kwam dat ze 12 was, snapte ik gewoon beter de manier van schrijven en communiceren.. Niets meer, niets minder...
En al helemaal niet denigrerend.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:52

Als je denkt dat zo'n hond 8 kg weegt dan is iedere verdere opmerking zinloos, ongeacht leeftijd.
Als je niet gelooft dat ze een auto slopen moet je het filmpje openen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:52

kamsel schreef:
Als je denkt dat zo'n hond 8 kg weegt dan is iedere verdere opmerking zinloos, ongeacht leeftijd.
Als je niet gelooft dat ze een auto slopen moet je het filmpje openen.

Mijn dikste kat hier in huis weegt al meer dan dat :')

[edit] of mag deze smiley ook niet?
Laatst bijgewerkt door Fem op 31-08-14 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:53

Daar heb ik zelfs overheen gelezen, een Staf weegt inderdaad 28 tot 40 kilo. Gemiddeld.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:55

@ Polly: Laat dat meisje toch met rust... Nu gaan dus al 3 volwassenen banketstaaf doen tegen een meisje van 12.. Kom op zeg mensen..
@Bleu_eyes: Ach, ik zou niet op zo'n manier ( jij noemt het lachwekkend, dus was het dan uitlachen?) op een meisje van 12 reageren inderdaad :)
@Femke_L: Als ik zie dat 2, inmiddels 3, volwassen mensen banketstaaf/lacherig/sarcastisch doen naar een meisje van 12 wilde ik even voor haar opkomen inderdaad. Door te zeggen dat jullie je niet volwassen gedragen. Op een forum voor alle leeftijden mag ook een meisje van 12 reageren, prima dat jij vindt dat zij kinderlijk reageert maar als jij volwassen bent kan je dat toch gewoon negeren :)

Ik ga verder niet offtopic meer, wilde alleen nog even op jullie reageren :)

Blue_Eyes

Re: Hond dood geschoten door politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:55

Uitlachen en ergens om moeten lachen zijn twee heel verschillende dingen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:56

Lekker bezig Nessah. Jij komt nou ook niet bepaald volwassen over met dat gemierenneuk over een opmerking met een smiley die jij verkeerd opvat.

Mijn kat weegt ook bijna 7 kilo. Die honden zijn wel een stuk zwaarder idd :))
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 31-08-14 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 20:56

Nou als ik dat filmpje zie, van die honden bij de auto, vind ik ze nou niet gevaarlijk ogen hoor :n
ZE zitten daar duidelijk te zoeken naar een kat, en tanden erin zetten volgens mij is dat echt snuffelen wat ze doen...daar was de schade ook niet wat ze lieten zien...

En wat ik doe met mijn hond is onverantwoordelijk? En 2 reuen gaan niet samen? Nou ik denk dat ik mn honden wel ken, en het gaat prima!
En het sporten, is denk ik nog wel het verantwoordelijkste wat je kan doen met dit soort honden, alle onderdelen zijn omheind, honden komen niet los en spelen niet met elkaar. Alles in belang van veiligheid, want ze kunnen altijd een keer op elkaar klappen, en DAT willen we voorkomen. En leuke actieve dingen ondernemen zodat ze hun ei kwijt zijn.

Maar goed mensen die mij probeerde te "kleineren, beledigen" intresseert me vrij weinig, ik weet dat ik goed bezig ben met mn honden en dat dit soort dingen dus nooit zullen gebeuren, ook al ben ik een tokkie >;)

Mensen blijven zeggen dat ze agressief waren, maar dat zie ik totaal niet terug aan de filmpjes! belachelijk is dat gewoon.
En weet niet meer wie dat heeft gezegd paar pagina's terug. Maar je word voor gek verklaard hier als je het niet met de rest eens bent, want de politie heeft het goed gedaan en als je daar niet mee eens ben, ben je maar gelijk onveranwoordelijk en kan je geen hond opvoeden. Pff alsjeblieft zeg.

De honden waren niet agressief punt. En nee heb geen connectie met het baasje ken hem niet en hoeft ook niet.

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:57

Polly schreef:
Charlottesch schreef:
elke hond vecht welleens met honden en dit was dan geen eerlijk gevecht omdat 1tje aan de riem zat en sorry maar het is wel een beetje dom dat jullie geloven dat een hond van ong 8 kilo een auto kan vernielen? waarmee zouden ze het dan doen? en een hond kan je niet waarschuwen met schoten want die honden zijn daar niet bang voor. en die eigenaresse kan r niks aan doen want die laat de deur niet open staan zodat ze wegrennen. de enige die schuldig is is de politie

OMG "al" 12 jaar en dan zo'n instelling.. jij komt er wel in de wereld..

Een Pitbull die 8 kilo weegt ook :oo
Mijn zus heeft een Am Staff (30 kilo) en een American Bully die met zijn 13 weken al 12 kilo weegt en dus ergens rond de 40 kilo uit zal komen.
En dan noemt ze de mensen hier dom die geloven dat die honden die auto toegetakeld hebben :Y)
Het spijt me zeer dat ik van zo een kind de reactie niet erg serieus kan nemen.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:59

Blue_Eyes schreef:

Er stond een vraagteken..

En TS juist die tak van de sport die jij doet is heel goed voor deze honden! Heb het een aantal keer in het echt mogen zien.. Prachtig!
Laatst bijgewerkt door Nessah op 31-08-14 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Nessah schreef:
@ Polly: Laat dat meisje toch met rust... Nu gaan dus al 3 volwassenen banketstaaf doen tegen een meisje van 12.. Kom op zeg mensen..
@Bleu_eyes: Ach, ik zou niet op zo'n manier ( jij noemt het lachwekkend, dus was het dan uitlachen?) op een meisje van 12 reageren inderdaad :)
@Femke_L: Als ik zie dat 2, inmiddels 3, volwassen mensen banketstaaf/lacherig/sarcastisch doen naar een meisje van 12 wilde ik even voor haar opkomen inderdaad. Door te zeggen dat jullie je niet volwassen gedragen. Op een forum voor alle leeftijden mag ook een meisje van 12 reageren, prima dat jij vindt dat zij kinderlijk reageert maar als jij volwassen bent kan je dat toch gewoon negeren :)

Ik ga verder niet offtopic meer, wilde alleen nog even op jullie reageren :)

Ach, dat meisje van 12 kan volgens mij prima haar vrouwtje staan.
Dat heeft zie hier al laten zien..
Daarbij mag ik me nu zeker ook erg zielig voelen, want door haar opmerking voel ik mij een oude taart...

Dus laten we gewoon ontopic blijven.. We hebben dat meisje helemaal niet beledigd of uitgelachen, het is maar net hoe je het bekijkt..
Tekst op internet komt altijd anders over dan gesproken woord in real life..

Polly
Moderator Algemeen

Nessah schreef:

Met alles respect, maar als een griet van 12 al op deze manier de maatschappij inkijkt dan vraag ik me af waar het naartoe moet met de jeugd ja, is dat zo raar?
Toen ik 12 was schrokken we nog als er een politieauto de straat in reed en hadden we het met respect over deze mensen. Dit in tegenstelling tot de huidige generatie. En ja, daar schrik ik elke keer weer van. Ik vind dat niet normaal. :n

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:00

Nessah schreef:
Blue_Eyes schreef:

[edit] verkeerd begrepen..
Laatst bijgewerkt door Fem op 31-08-14 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:01

Sammy_xxs schreef:
ZE zitten daar duidelijk te zoeken naar een kat, en tanden erin zetten volgens mij is dat echt snuffelen wat ze doen...daar was de schade ook niet wat ze lieten zien...

Sorry, maar hier moest ik wel even om lachen. Beesten slopen een halve auto, 'snuffelen' :') mooi verwoord :')

Charlottesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:01

Mijn zus heeft een Am Staff (30 kilo) en een American Bully die met zijn 13 weken al 12 kilo weegt en dus ergens rond de 40 kilo uit zal komen.
En dan noemt ze de mensen hier dom die geloven dat die honden die auto toegetakeld hebben :Y)

ik weet niet hoeveel zon hond weegt mijn hond is heel klein en 6 kilo
Het spijt me zeer dat ik van zo een kind de reactie niet erg serieus kan nemen.[/quote]

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:02

Fiffill schreef:
Sammy_xxs schreef:

Sorry, maar hier moest ik wel even om lachen. Beesten slopen een halve auto, 'snuffelen' :')

Ja precies... Want daarom ligt de nummerplaat eraf en zie je steeds verder in het filmpje steeds meer troep op de grond verschijnen...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:02

Ja 27 is echt al oud. ( ;()

Ik vind het altijd wel knap dat mensen van een vaag filmpje kunnen zien of een hond wel of niet agressief is. Vanaf een afstand en achteraf is het altijd makkelijker oordelen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:04

Poiuytrewq schreef:
Ja 27 is echt al oud. ( ;()

Ik vind het altijd wel knap dat mensen van een vaag filmpje kunnen zien of een hond wel of niet agressief is. Vanaf een afstand en achteraf is het altijd makkelijker oordelen.

Jaaa... Fossiel... zo oud!

Maar ben het met je eens.. Je kunt best veel zien op een filmpje, maar echt niet alles.
Zo wordt er ook gezegd dat er een kat onder zit... dat weten we ook niet zeker...
Je ziet geen kat, dus je kan het niet met zekerheid zeggen..

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:07

Femke_L schreef:
WHAHAHA... dus dat wij op 'oudere' leeftijd nog op bokt zitten maakt ons triest?
Dan is het merendeel op bokt ERG triest...

Dit zegt dus al weer genoeg over jouw uitspraak dat de leeftijd niets uitmaakt..

Ach ja de penny meisjes he _/-\o_ _/-\o_

Charlottesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:11

jaa ik ben 12 en de jeuggd van tegenwoordig is idd anders en als jullie op jullie leeftijd op bokt zitten prima. we gaan nu een discussie houden omdat ik denk dat een pitbull 8 kilo weegt, ik het raaar vind dat jullie nog op bokt in forums reageren(jullie vinden het toch ook raar dat ik hier op reageer als 12 jarige-,-). gaan we hier nou een discussie houden om dat? ben ik nou de enige die dat raar vind en dit reageer? ik zal mijn leeftid wel uitmijn profiel halen als mensen tegenwoordig kijken naar hoe oud iemand is in plaats van wijs.

Blue_Eyes

Nessah schreef:
Blue_Eyes schreef:

Ja, en dit is je antwoord. Aan jou de eer om daar wat uit op te maken. En verder ga ik er niet meer op in, wat een klucht. Weer on topic dus.

Nens77

Charlottesch schreef:

ik weet niet hoeveel zon hond weegt mijn hond is heel klein en 6 kilo
Het spijt me zeer dat ik van zo een kind de reactie niet erg serieus kan nemen.
[/quote]

Maar als je niet weet wat dit soort honden wegen, dan moet je niet zomaar iets gaan roepen. Hierdoor wordt jouw mening in een dergelijke discussie niet serieus genomen.
Je kunt dan beter eerst wat informatie opzoeken en daarna meepraten ;)
En netjes Nederlands typen en geen Whatsapp taal dat scheelt ook al, dat kun jij best (mijn dochter is ook 12 en tegen haar zeg ik dit ook regelmatig).

Anoniem

He jasses, zijn jullie nou nog bezig? Tig keer hetzelfde en daarbij een dosis overbodig off-topic gekat over en weer... +:)+

Dit topic komt elke keer weer boven, zelfs al heb ik het ontstipt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:14

Femke_L schreef:
Miepmiept schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=COSoeMroekk
Weet niet of deze hier al staat? Honden bij de auto.

Commentaar is er duidelijk pas later 'ondergezet'..

Maar man oh man... Dat honden zoiets doen is gewoon al aso.... Pff...

Er waren hier mensen in het topic die zeiden dat dit niet door honden gedaan kon zijn, maar kijk eens aan.. toch wel!

Honden zijn niet aso :') dit gedrag is uiteraard niet goed te praten en vind het ook vreemd dat ze zo gefixeerd zijn op de auto maar dit is gewoon verzekeringswerk. Daar hoef je een hond niet voor dood te schieten.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:18

Charlotte, spring jij ook in de sloot als wij dat doen?
Je mag hier best je mening neer zetten, maar een andere mening is niet gek of raar.
Een meer zwart/witte mening hoort bij jouw leeftijd en dat maakt je niet minder wijs.
Anderen aanvallen op leeftijd en mening wel, maar ach dan pas je er wel weer goed tussen :)