Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Mijn vriend vind het vies om te zien om even op de mannenkant te reageren.
Verder vind ik het jammer dat hier een paar moeders vinden dat mensen die het niet fijn vinden, vinden dat wij zwart wit reageren. Als ik juist de posten van die mensen lees die het hardst schreeuwen zijn zij juist het zwart-witst. Wat zij belangrijk vinden is belangrijk dat een ander het vervelend vind kan hun niks schelen. Dat moeders in een pretpark dierentuin oid voeden, voor mij geen probleem dat is nu iets waar je heen gaat met kinderen. Maar s avonds in een restaurant, nee dat kan ik niet begrijpen en vind ik gewoon niet gepast.
MarjanB schreef:Maar even wat anders, hoe doen jullie dat dan met werken? Dan neem je je kind toch ook niet mee om te voeden? Neem aan dat niet iedereen in dit topic een rijke vent heeft en de hele dag thuis kan zitten... Want als dat kan kan je toch ook uit eten zonder baby? Heb je ook nog eens rust en de tijd voor je vent
Getup schreef:Vind ik ook. Zat laatst met mn baby bij de kinderarts, toen er ook iemand haar borst uit haar hempje pakte..hempje naar beneden en de hele borst bloot. Ik vind dat niet nodig.
Gewoon discreet voeden vind ik geen enkel probleem.
Let wel, ik geef zelf bv. Ga zeker niet op de wc zitten, maar wel al s t kan in n hoekje. En door mijn kleding zie je er niets van en valt t amper op.
Getup schreef:Vind ik ook. Zat laatst met mn baby bij de kinderarts, toen er ook iemand haar borst uit haar hempje pakte..hempje naar beneden en de hele borst bloot. Ik vind dat niet nodig.
Let wel, ik geef zelf bv. Ga zeker niet op de wc zitten, maar wel al s t kan in n hoekje. En door mijn kleding zie je er niets van en valt t amper op.
MarjanB schreef:@ Annebe ik zie het echt niet als iets sexueels, maar vind het gewoon niks als ik ergens lekker zit te eten om er mee geconfronteerd te worden. Vind het zoiezo niks als ouders hun erg kleine kinderen overal mee naar toe moeten slepen.. net of je een half jaar oud kind een plezier doet om mee uit eten te nemen..
amies100 schreef:Maar als ik het goed begrijp zijn er hier dus mensen die hun kind van ouder dan 1 jaar nog steeds borstvoeding geven??
Dat vind ik dus helemaal walgelijk om te zien...... Volgens mij hebben die moeders moeite met hun kind los te laten...
amies100 schreef:Maar als ik het goed begrijp zijn er hier dus mensen die hun kind van ouder dan 1 jaar nog steeds borstvoeding geven??
Dat vind ik dus helemaal walgelijk om te zien...... Volgens mij hebben die moeders moeite met hun kind los te laten...