Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizzyy schreef:Wat fijn dat dat wicht is gepakt, bah, bah, bah!
Hopelijk dat ze niet met een taakstraf / geldboete er van af komt of dat er gezegd wordt u mag geen paarden en pony's meer houden..
Weet iemand hoe het met de pony is? Van wie was deze pony, leeft hij/zei nog?
Chaos schreef:Wat vreselijk misselijkmakend. Sowieso dieren, domineren, en erotiek vind ik echt een ziekelijke combinatie. Maar dit is wel zo erg. Nu weet ik dat verwensingen niet mogen maar goh wat zou ik haar graag wat aan doen. Die is het leven niet waard hoor, als je voor een paar centen dieren zulke erge dingen kunt aandoen. BAH!
En ik hoop dat er vannacht wat stoere kerels langsgaan bij dat bedrijf in Alkmaar, laat ze de boel maar even wat verbouwen. Werkelijk onvoorstelbaar dat dit kan. Wie kickt hier nu op. Hoe kun je je zelf nog recht aan kijken in de spiegel als je dergelijke dingen op je kerfstok hebt.
Chaos schreef:Ik ben er bang voor. Ze zullen er wel weer fluitend mee weg komen.....
Maar dan hoop ik dat haar face nu zo bekend is hier dat ze op straat meermaals flink in elkaar wordt getimmerd, dat ze der huis uit gejaagd wordt door buurtbewoners en dat vandalen haar het leven zuur maken.
LoveUggs schreef:Mijn bericht is inmiddels 2007x gedeeld!
lieveli schreef:Het is dubbel werk wat je doet, de politie geeft op twitter aan er ook mee bezig te zijn.lifaya schreef:Die naam is al lang bekend
Bij de dierenpolitie is de naam nog NIET bekend.
Sammie schreef:Voor de geintresseerden:
Sammie @ [VN] Rel op social media door vrouw op te kleine pony *Update 3*
De Kamervragen van thieme