Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska27 schreef:Klinkt zeker niet goed, maar als het vlakbij de vindplaats van de vader is, waarom heeft de politie het dan niet gevonden? Die hebben dat stuk toch al lang afgezocht?
Anoeska27 schreef:Klinkt zeker niet goed, maar als het vlakbij de vindplaats van de vader is, waarom heeft de politie het dan niet gevonden? Die hebben dat stuk toch al lang afgezocht?
Ketly schreef:Anoeska27 schreef:Klinkt zeker niet goed, maar als het vlakbij de vindplaats van de vader is, waarom heeft de politie het dan niet gevonden? Die hebben dat stuk toch al lang afgezocht?
Ik vind het hele team waardeloos. Ze hebben twee bossen 'doorgezocht', waarvan ééntje niet eens goed dus. Terwijl de vrijwillige ploegen al 4 hele dorpen doorzoeken. Waardeloos..
Ketly schreef:Laat me misschien een beetje overdreven uit, maar ze gaan gewoon zo sloom te werk.. Kan me daar gewoon erg aan ergeren, mijn excuses.
Nynke1 schreef:Ketly schreef:Laat me misschien een beetje overdreven uit, maar ze gaan gewoon zo sloom te werk.. Kan me daar gewoon erg aan ergeren, mijn excuses.
Meen je dit nou? Jeetje mina, die mensen doen hun uiterste best om die jongens te vinden hoor. Soms moet er eerst even nagedacht worden voordat ze pas weer iets kunnen doen. Zou je ook een voorbeeld aan kunnen nemen met je uitspraken..
_Cowgirl schreef:Ketly schreef:
Ik vind het hele team waardeloos. Ze hebben twee bossen 'doorgezocht', waarvan ééntje niet eens goed dus. Terwijl de vrijwillige ploegen al 4 hele dorpen doorzoeken. Waardeloos..
Waardeloos is een groot woord.. Het blijven mensen en ik denk echt dat ze hun uiterste best doen deze kinderen te vinden. Laten we het zien als een enorme slordigheidsfout.