Pmall schreef:Waarop baseer je deze uitspraak?
Oh jee, jij bent één van de VVD stemmers die de afgelopen 2 jaar geen contact heeft gehad met de buitenwereld?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Het argument is nu op tv, als er niks verkloot zou zijn zouden er nu ook niet opnieuw verkiezingen zijn.
Quellian schreef:Pmall schreef:Waarop baseer je deze uitspraak?
Oh jee, jij bent één van de VVD stemmers die de afgelopen 2 jaar geen contact heeft gehad met de buitenwereld?
Sheran schreef:Vergis ik me nou of had Rutte 2 jaar geleden, als hij zo nodig naar de kiezers wilde luisteren, beter een kabinet kunnen vormen met de PvdA? Die scheelden toch maar 1 zetel?
Sonja_vR schreef:Quellian schreef:ik sta misschien niet achter de uitspraak zoals samsom hem stelt, maar wel voor eerlijk delen , dat betekend namelijk dat we allemaal ons deel aanpakken , ook degenen die niet willenIk geloof ook niet in het 'eerlijk zullen we alles delen' van Samsom hoor
Sheran schreef:Vergis ik me nou of had Rutte 2 jaar geleden, als hij zo nodig naar de kiezers wilde luisteren, beter een kabinet kunnen vormen met de PvdA? Die scheelden toch maar 1 zetel?
Quellian schreef:Sonja_vR schreef:ik sta misschien niet achter de uitspraak zoals samsom hem stelt, maar wel voor eerlijk delen , dat betekend namelijk dat we allemaal ons deel aanpakken , ook degenen die niet willen
Dat doet iedereen al.
Quellian schreef:Sonja_vR, met meer dan een half miljoen werklozen en maar iets meer dan 100.000 vacatures zit het hem vandaag de dag niet meer zo in het 'niet willen'. Het is gewoon moeilijk om een baan te vinden.
Iedereen betaalt al naar vermogen. Mensen met hoge inkomens betalen meer inkomensbelasting, mensen met lage inkomens krijgen zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderopvangtoeslag, kinderkorting, kwijtschelding afvalstoffenheffing, etc. etc. Moet jij niet op rekenen als je een modaal inkomen hebt, dan ga je alleen maar meer achteruit.