Das wel echt genoeg gebeurd nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Er zijn er meer die dat zeggen dus misschien kun je wel echt lastig begrijpend lezen ?
Wat heb ik precies op internet gezet ? Dat vriendlief in schaal 11 zit bij de overheid waarvan de tabellen op internet terug te vinden zijn en dat we 850 eigen risico hebben .. Denk je dat ik gevaar loop nu ?![]()
![]()
Succes ermee! En lees het berichtje 2x na voor er weer onduidelijkheden ontstaan![]()
Peppertree schreef:Ja. Het is ook een prima zin. Ik heb ook drie jaar kleuterschool gedaan. Dat betekend ook dat ik langer gestudeerd heb?
Peppertree schreef:Hoho, ik ben niet degene die hoog van de toren blaast over studies. Maar als je dan gaat fouten kijken, is het handig dat je eerst je eigen post even nakijkt. ('der')
Sorry, zal weer OT reageren.
Mindim schreef:Ja, maar misschien wordt het gros wel een jaar of 90. Het is grijs vanaf het 65e levensjaar toch, wanneer men het aow krijgt? Nou dan kan men zeker nog 25 jaar door en een groot stuk in het bejaardenhuis of verpleeghuis. Das een piek die 20 jaar duurt.
En ja, de vergrijzing is een gevolg van een geboortepiek jaren geleden, dat lijkt me toch wel erg logisch, ze komen niet van Mars.
_San87_ schreef:Mindim schreef:Ja, maar misschien wordt het gros wel een jaar of 90. Het is grijs vanaf het 65e levensjaar toch, wanneer men het aow krijgt? Nou dan kan men zeker nog 25 jaar door en een groot stuk in het bejaardenhuis of verpleeghuis. Das een piek die 20 jaar duurt.
En ja, de vergrijzing is een gevolg van een geboortepiek jaren geleden, dat lijkt me toch wel erg logisch, ze komen niet van Mars.
Ja, obviously. Maar wat ik zeg, zodra ze dood gaan is die piek voorbij en is er dus, lijkt mij, geen vergrijzing meer. Het is gewoon een periode en geen fenomeen dat 5 decennia duurt en maar blijft groeien.
_San87_ schreef:Mindim schreef:Ja, maar misschien wordt het gros wel een jaar of 90. Het is grijs vanaf het 65e levensjaar toch, wanneer men het aow krijgt? Nou dan kan men zeker nog 25 jaar door en een groot stuk in het bejaardenhuis of verpleeghuis. Das een piek die 20 jaar duurt.
Ja, obviously. Maar wat ik zeg, zodra ze dood gaan is die piek voorbij en is er dus, lijkt mij, geen vergrijzing meer. Het is gewoon een periode en geen fenomeen dat 5 decennia duurt en maar blijft groeien.
verootjoo schreef:Ja, mensen worden steeds ouder. De balans gaat echter wel weer rechter trekken wanneer de babyboomers dood zijn, die blijft niet scheef._San87_ schreef:
Mensen worden steeds ouder. Het is niet alleen een piek vanwege de babyboomers, maar de gemiddelde levensverwachting ligt nu ook gewoon een stuk hoger, en blijft stijgen. Vroeger was het echt een uitzondering als er iemand honderd wordt. Nu is dat geen uitzondering meer, de burgemeester komt niet eens meer langs. elk verzorgingshuis heeft wel meerdere honderejarigen.
Dat is ook vergrijzing.